• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401110302180
  • خبرنگار : 71460

واکنش اولین ستاره به رفتن از یووه بعد از کسر امتیاز

واکنش اولین ستاره به رفتن از یووه بعد از کسر امتیاز

آنخل دی ماریا، هافبک یوونتوس گفته است که قصد ترک این تیم را ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا،  دادستانی و فدراسیون فوتبال ایتالیا یوونتوس را نقره داغ کردند و این باشگاه و هودارانش را در یک شوک بزرگ فرو بردند. دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس را تایید کرد تا تیم وارد بحران واقعی شود.

این کسر امتیاز به خاطر تخلفات مالی و حسابرسی در یوونتوس صورت گرفته است. به این ترتیب یوونتوس از رده سوم جدول رده‌بندی به رده دوازدهم سقوط کرد تا روزهای سختی در انتظار آلگری و شاگردانش باشد. بعد از این اتفاق زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن ستاره های یوونتوس شنیده می‌شود. دی‌ماریا اولین بازیکنی بود که به این شایعات واکنش نشان داد و عنوان کرد می‌خواهد در تورین بماند.

بیشتر بخوانید

ویدیو/ جزئیات تخلف مالی یوونتوس در دوران آنیلی

نخستین واکنش باشگاه یوونتوس به کسر ۱۵ امتیاز

دی‌ماریا درباره رفتن از یوونتوس گفت: اکنون زمان مناسبی برای  رفتن نیست زیرا باشگاه در مشکل است. یوونتوس همچنان عالی است. نکته اصلی این است که قوی بمانیم و بازی‌های خوب خودمان را ادامه دهیم. من همیشه با در نظر گرفتن خانواده‌ام تصمیم می‌گیرم و خانواده‌ام در تورین خوشحال هستند. یوونتوس بزرگترین باشگاه ایتالیا  و یکی از اصلی‌ترین باشگاه‌های اروپا است. ما از همه چیز راضی هستیم. 

یوونتوس با آلگری در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج ناامیدکننده‌ای به دست آورد و حتی بحث اخراج این مربی سرشناس هم مطرح شد با این حال او ماند و تیم توانست رفته رفته خود را به صدر جدول رده‌بندی نزدیک کند و تا قبل از این کسر امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داشت.

دیشب یکشنبه در جریان هفته ۱۹ لیگ فوتبال سری‌ آ ایتالیا، دو تیم یوونتوس و آتالانتا به مصاف هم رفتند که در آخر این بازی با نتیجه پرگل ۳ بر ۳ به اتمام رسید. آنخل دی ماریا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۵، آرکادیوژ میلیک در دقیقه ۳۴ و دنیلو در دقیقه ۶۵ برای یوونتوس گلزنی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha