• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110302360
  • خبرنگار : 50491

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علی آبادکتول:

برگزاری بیش از ۱۰۰ نشست گفتمانی به‌مناسبت دهه فجر در علی آبادکتول

برگزاری بیش از ۱۰۰ نشست گفتمانی به‌مناسبت دهه فجر در علی آبادکتول

ایسنا/گلستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علی آبادکتول از برگزاری بیش از ۱۰۰ نشست بصیرتی و گفتمانی با محوریت جهاد تبیین طی ایام‌الله دهه فجر در شهرستان بندرگز خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین حسینی امروز دوشنبه ۳ بهمن در نشست با گروه خبری فجر گلستان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: نزاع جبهه حق و باطل از همان ابتدا بوده و همچنان هم ادامه دارد، در عصر ما، امام خمینی(ره) موفق به تشکیل حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی شد و پیروزی انقلاب دشمنی دشمنان و بدخواهان دوچندان شده است.

وی علت هجمه، تخریب و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمن را پیروزی انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب دهه فجر را عید انقلاب برشمردند، امیدوارم بتوانیم با برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، خلاقانه، مبتکرانه و نو ایام‌الله دهه فجر گرامی داشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علی آبادکتول از برگزاری بیش از ۱۰۰ نشست بصیرتی و گفتمانی به مناسبت دهه فجر در گلستان خبر داد و افزود: برگزاری جشن‌های خیابانی با محوریت محلات، برگزاری مسابقات محله، پخش سرودهای زنده، برگزاری جشن‌های خیابانی، برپایی کاروان‌های شادی و نواختن زنگ انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های دهه فجر در گلستان برشمرد.

حسینی برگزاری همایش دختران انقلاب اسلامی با نگاه تکیه بر جایگاه بانوان، بهره‌برداری از خانه عالم و خانه قرآن، راه‌اندازی کانون‌ها و سمن‌های فرهنگی، اجرای برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد، برپایی کاروان‌های شادی، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری رژه موتوری، برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام گروه‌های جهادی با نگاه محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌هایی است که به‌مناسبت دهه فجر در بندرگز برگزار می‌شود.

وی برپایی محافل انس با قرآن کریم و کرسی‌های تلاوت با نگاه جهاد تبیین، برگزاری جشن‌های ویژه و متمرکز، برگزاری برنامه‌های ویژه در حوزه دانش‌آموزان با نگاه جایگاه و نقش انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه دهه فجر و راه‌اندازی رادیوی انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر در علی آبادکتول اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علی آبادکتول از برگزاری عصر شعر انقلاب اسلامی با حضور شعرای آیینی و مداحان استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه نقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود درصدد هستیم برنامه‌های دهه فجر به صورت مردم‌پایه و محله‌محور برگزار شود، همچنین در کنار مردم‌محوری، نشاط اجتماعی نیز مورد توجه است.

حسینی با اشاره به اینکه نقش و جایگاه بانوان و مادران با محوریت جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در حوزه محله‌محوری شورای فرهنگی و اجتماعی در محلات تشکیل شده و به صورت روزانه در حال فعالیت است، این شورا در راستای حل مسائل و مشکلات محلات توسط مردم اقدام می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha