• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401110302389
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

زوج‌های مددجوی کمیته امداد به‌روز جهیزیه می‌گیرند

زوج‌های مددجوی کمیته امداد به‌روز جهیزیه می‌گیرند

ایسنا/مازندران مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، از اعطای جهیزیه به زوج‌های زیرپوشش و دیگر کمک خواهان از این نهاد حمایتی به صورت روزانه پس از انجام فرایند ثبت نام خبر داد.

حجت‌الاسلام بشیرعالیشاه در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این اقدام به علت نبود لیست درنوبت انتظار متقاضیان دریافت کمک جهیزیه به مددجویان زیرپوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) مازندران و به منظور حمایت از زوج‌های جوان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه درسال جاری به یک‌هزار و۱۹ نفر از مددجویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان مراجعه کننده به این نهاد، کمک جهیزیه توزیع شد، افزود: ارزش پولی هرسری کمک جهیزیه‌های توزیع شده میان مددجویان این نهاد حدود ۵۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران، تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی خیران و مراکزنیکوکاری به همه درخواست‌های زوج‌هایی که در لیست انتظار بودند، کمک جهیزیه پرداخت شده و در حاضرهیچ فرد در نوبت انتظار درخواست وجود ندارد.

هدیه ۱۰ میلیون تومانی کمیته امداد به تازه دامادها

حجت‌الاسلام عالیشاه همچنین از پرداخت کمک هدیه ۱۰ میلیون تومانی از سوی کمیته امداد مازندران به تازه دامادها خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و۵۰ میلیون تومان به تازه دامادهای استان پرداخت شد.

وی ادامه داد: البته با توجه به شرایط فعلی جامعه و مشکلاتی که در حوزه اقتصادی برای مردم به وجود آمده، کمیته امداد امام خمینی به متقاضیان نیازمندی که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نباشند، کمک خواهد کرد.

جذب تسهیلات۸ هزارمیلیارد برای اشتغال‌زایی

مدیرکل کمیته امداد مازندران همچنین به کمک‌های این نهاد به مددجویان جویای کار زیرپوشش این نهاد و افرادی که متقاضی ایجاد اشتغال و نیازمند تسهیلات هستند کمک خواهد کرد، گفت: سهیمه تسهیلات مربوط به اشتغال کمیته امداد درمازندران، امسال حدود ۸هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون ۵هزار و۸۰۰ میلیارد ریال آن پرداخت و بقیه نیز حداکثر تا ماه جاری به طورکامل جذب می‌شود.

عالیشاه یادآورشد: علاوه بر سهیمه امسال اشتغال مازندران، حدود ۴هزارمیلیارد ریال اعتبار مازاد برای این بخش اختصاص داده شده که منتظر فرایند اداری برای جذب آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: درحوزه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی حدود ۵۰ درصد دراختیار مددجویان زیرپوشش این نهاد و ۵۰ درصد مربوط به افراد و متقاضیانی که دارای طرح‌های توجیهی و مصوب اشتغال‌زایی باشند، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha