• سه‌شنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401110403257
  • خبرنگار : 50084

گرد و خاک سرجان ایوانوویچ در روز برد آویژه‌صنعت مشهد

گرد و خاک سرجان ایوانوویچ در روز برد آویژه‌صنعت مشهد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم بسکتبال آویژه‌صنعت با وجود فاصله پوئن زیاد مقابل نماینده هرمزگان از بازیکنانش خواست تا با دقت بیشتری در زمین بازی کنند.

در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال کشور تیم آویژه‌صنعت پارسای مشهد با حضور تماشاگران مشهدی در سالن بسکتبال سجاد مشهد میزبان تیم صنعت مس رفسنجان بود و توانست این تیم را با نتیجه توجه ٨١ بر ٥٩ شکست دهد. شاگردان سرجان در شرایطی مقابل حریف خود به برتری دست یافتند که در دور رفت مقابل این تیم با نتیجه ۷۰ بر ۶۱ شکست را پذیرفته بودند.

تیم آویژه‌صنعت پارسا مشهد با این پیروزی ضمن تثبیت جایگاه ششمی، تفاضلش را نیز بهبود بخشید. نکته عجیب این مسابقه اما در اواخر بازی رقم خورد؛ سرجان که با توجه به فاصله امتیازی خیالش از پیروزی تیمش راحت بود، به بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در زمین یافته بودند، میدان داد. در صحنه‌ای از مسابقه اما یک اشتباه از سوی این بازیکنان باعث شد تا حسابی سرمربی آویژه از خود بی‌خود شود و به بازیکن خاطی اعتراض کند.

سرجان: بازیکنانم باید تا آخرین لحظه بجنگند

سرجان ایوانوویچ، سرمربی آویژه‌صنعت پارسا، بعد از پیروزی در برابر صنعت مس رفسنجان به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بازی با مس رفسنجان بازی خوبی بود. در دفاع عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. بازیکنان تمرکز بالایی داشتند و به رفسنجان شانسی برای بازی خوب ندادند. ۲ کوارتر آخر بازی هم برای ما از آن جهت خوب بود که شانس بازی به همه بازیکنان دادیم در مجموع عملکرد و انرژی تیم خیلی بالا بود و همین دلیل باعث ایجاد تفاوت بین ۲ تیم شد.

سرمربی صربستانی آویژه‌صنعت در خصوص اینکه چرا تا انتهای بازی علی‌رغم قطعی بودن پیروزی ولی به طور جدی با اشتباهات بازیکنان برخورد می‌کرد، ادامه داد: من از اول بازی تا آخر بازی جدی هستم و نتیجه بازی برای من تفاوتی ندارد؛ حتی اگر از حریف با اختلاف بالا پیش افتاده باشیم، در آن لحظه هم نمی‌خواستم بازیکنانم در دقایق پایانی ریلکس بازی کنند و می‌خواستم هم در دفاع و هم در حمله تا لحظات پایانی بازی برنامه‌های تیمی را اجرا کنند. در لحظاتی از از بازی در چند صحنه بازیکنان رفسنجان از اوپن‌شات استفاده کردند و همین من را عصبانی کرد و این شغل من است که در شرایط خاص برخوردهای مناسب را انجام دهم تا بازیکنان بدانند که باید علیرغم پیروزی تا ثانیه های پایانی بازی جدی بازی کنند.

ایوانوویچ در خصوص بازی آینده این تیم با نماینده هرمزگان گفت: قطعا بازی با هرمزگان بازی سختی خواهدبود چرا که این تیم از بازیکنان خوب و مربی خوبی بهره می‌برد و در بندرعباس بازی‌های خوبی داشته است. ضمن اینکه شرایط این تیم نسبت به قبل بهتر شده اما قطعا ما برای این بازی هم باید با آمادگی کامل به میدان برویم و مثل سه بازی قبل خیلی جدی باشیم تا به پیروزی برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha