• سه‌شنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110403310
  • خبرنگار : 30188

تکنیک‌های افزایش بازدهی از تبلیغات گوگل

تکنیک‌های افزایش بازدهی از تبلیغات گوگل

با استفاده از چند تکنیک ساده می‌توانید راندمان و بازدهی تبلیغات گوگل را افزایش دهید. در این مطلب قصد داریم به بررسی این تکنیک‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از فامین ادز، تبلیغات گوگل این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا به راحتی بتوانید کاربران را با کسب و کار خود آشنا سازید. چرا که بیش از 2 میلیون کاربر در هر ثانیه از جستجوی گوگل استفاده می‌کنند. پس با بهینه‌سازی گوگل ادز می‌توانید تبلیغات مؤثرتری داشته باشید. به خاطر داشته باشید که استفاده از گوگل ادز به تنهایی کافی نمی‌باشد بلکه باید به فکر بهینه‌سازی گوگل ادز باشید تا بتوانید نتیجه مطلوبی را دریافت کنید. در ادامه با بیان روش‌های بهینه‌سازی تبلیغات گوگل همراه ما باشید.

بهینه‌سازی تبلیغات گوگل

بهینه‌سازی تبلیغات گوگل در افزایش بازدهی آن تأثیر به سزایی دارد. با تمرکز روی کلمات کلیدی می‌توانید در بهینه‌سازی گوگل ادز، گامی بزرگ بردارید. همچنین می‌توانید از طریق کلمات کلیدی، ترافیک خوبی را روانه وب سایت خود کنید.

تکنیک‌های افزایش بازدهی از تبلیغات گوگل

از برترین تکنیک‌های افزایش بازدهی تبلیغات گوگل عبارتند از:

استفاده از کلمات کلیدی هدفمند

کلمات کلیدی و استفاده از آنها در تبلیغات گوگل سبب می‌شود تا وب سایت شما فقط برای کاربرانی که به دنبال آن کلمات هستند، نمایش داده شود.

برای استفاده از کلمات کلیدی باید در ابتدا اطلاعات کافی در مورد کسب و کار خود داشته باشید؛ این امر سبب می‌شود تا از قصد و نیت کاربران در دنبال کردن محصولات و خدمات مطلع شوید و بتوانید از کلمات مناسب‌تری استفاده کنید.

انتخاب کلمات کلیدی منفی

شناسایی کلمات منفی و استفاده کردن از آنها امری مهم در تبلیغات گوگل است. توصیه می‌شود هرگز بدون انتخاب کلمات کلیدی منفی، کمپین خود را راه‌اندازی نکنید؛ چرا که عدم انتخاب کلمات کلیدی منفی به معنای نمایش تبلیغ برای بسیاری از کاربران اینترنت است که در گروه مخاطبان هدف شما نیستند؛ برای مثال وقتی کلید واژه شما "خرید تبلت" باشد، ممکن است تبلیغ شما برای کسانی که با "خرید تبلت از دیوار" وارد صفحات جستجو شده‌اند نیز نمایش داده شود، اما اگر کلمه کلیدی "دیوار"  را در لیست کلمات منفی قرار دهید، دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

جستجو به زبان عامیانه

جستجو به زبان عامیانه همان بیان عبارات جستجو به زبان روزمره می‌باشد. اساس پیشرفت‌های اخیر در جستجوی گوگل، جستجو به زبان عامیانه بوده است. با به‌روزرسانی الگوریتم برت (BERT) یا کدگذاری دوطرفه برای مبدل‌ها، زمانی که کاربران عبارات جستجو را به زبان عامیانه می‌نویسند، گوگل به طور خودکار تجزیه و تحلیل بهتری را در این زمینه انجام می‌دهد.

سازگاری صفحات با تلفن همراه

امروزه آمار جستجو در صفحات گوگل با تلفن همراه بسیار افزایش پیدا کرده است؛ از این رو سازگاری صفحه‌های فرود با تلفن همراه بسیار حائز اهمیت است.

اگر کاربران از طریق تبلیغات به صفحه شما وارد شوند، ولی صفحه ورود با نمایشگر تلفن همراه آنها مطابقت نداشته باشد از سایت خارج می‌شوند. خروج آنها باعث می‌شود امتیاز کیفیت تبلیغات شما نیز بسیار افت کند.

محل قرارگیری تبلیغ

همانطور که ممکن است بدانید تبلیغات جستجوی گوگل ادز در یکی دو صفحه نخست گوگل و در قسمت بالا و گاهی در پایین صفحات به نمایش در می‌آیند. محل قرارگیری تبلیغ یکی از تکنیک‌های مهم در افزایش بازدهی از تبلیغات گوگل می‌باشد. محل قرارگیری تبلیغ وب سایت شما به عواملی همچون هزینه‌ای که می‌پردازید، کیفیت سئو سایت شما، هماهنگی محتوای تبلیغ سایت و امتیاز کیفیت گوگل بستگی دارد.

انتخاب زمان در تبلیغات گوگل

تبلیغ در گوگل از این ویژگی برخوردار است که شما می‌توانید علاوه بر امکان انتخاب کلید واژه، زمان نمایش تبلیغ خود را نیز مشخص کنید. برای انتخاب بهترین زمان برای نمایش تبلیغ شما باید به محدوده جغرافیایی مخاطبان خود، سبک زندگی آنها و محدوده سنی آن‌ها توجه داشته باشید.

صفحه لندینگ مناسب

تمرکز شما در تبلیغات گوگل نباید فقط روی خود آگهی تبلیغات باشد چرا که مشتریان و مخاطبان بالقوه تمایل ندارند به یک صفحه لندینگ ضعیف هدایت شوند. مشتریان اعتبار کسب و کار شما را از روی ظاهر وب سایت‌تان قضاوت می‌کنند.

یک صفحه لندینگ خوب با طراحی مناسب و زیبا می‌تواند تأثیر به سزایی در جذب مخاطبان داشته باشد. در این صفحه نیز باید اصول بهینه‌سازی را رعایت کنید.

سخن پایانی

کسب سود و موفقیت از طریق تبلیغات گوگل، مستلزم آشنایی با تکنیک‌های افزایش بازدهی از تبلیغات گوگل می‌باشد. در کنار موارد نام برده شده، انتخاب مجموعه‌ای توانمند که ارائه‌دهنده خدمات تبلیغات گوگل ادز می‌باشد، می‌تواند راهنمای خوبی برای پیشرفت شما در کسب و کارتان باشد.

آژانس تبلیغاتی فامین ادز می‌تواند در راه‌اندازی کمپین‌های مؤثر با بازدهی بالا در کنار شما باشد. جهت دریافت خدمات، اطلاع از هزینه گوگل ادز و همچنین شارژ اکانت گوگل ادز با ما در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha