• سه‌شنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1401110403388
  • خبرنگار : 71616

فروش فوق‌العاده دو محصول سایپا به چهارشنبه موکول شد

فروش فوق‌العاده دو محصول سایپا به چهارشنبه موکول شد

فروش فوق‌العاده دو محصول شاهین و کوییک آر پلاس اتومات که از قرار بود از ساعت ١۴ امروز (سه‌شنبه) آغاز شود، به سبب از دسترس خارج شدن سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به فردا (چهارشنبه) موکول شد.

 به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا قرار بود که از ساعت ۱۴ امروز (سه‌شنبه) طرح فروش فوق‌العاده دو محصول خود را برای متقاضیان عادی و مادران آغاز کند اما تعداد زیادی از مشتریان در تماس با این خبرگزاری اعلام کردند که از همان لحظه ابتدایی آغاز فرآیند ثبت‌نام، سایت فروش گروه خودروسازی سایپا دچار اختلال و از دسترس خارج شد.

در ابتدا به‌نظر می‌رسید که به سبب هجوم تقاضا برای ثبت درخواست در ساعت‌های اولیه آغاز ثبت‌نام، سایت از دسترس خارج شده باشد اما این اختلال همچنان وجود دارد.

برهمین اساس، سایپا اعلام کرده است که ''به دلیل انجام پاره‌ای بهبودها، سایت فروش محصولات سایپا برای ساعاتی از دسترس خارج می‌شود؛ لذا خواهشمند است برای تکمیل فرآیند خرید وکالتی خودرو فردا مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۵ به سایت مراجعه کنید.''

فروش فوق‌العاده دو محصول سایپا به چهارشنبه موکول شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۴ ۲۳:۴۰

عالی

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۵ ۰۰:۲۰

خیلی خوب است

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۵ ۰۸:۳۱

با سلام نظر به اینکه سایت مشکل داره و این طریق ثبت نام جدید میباشد و با تاخیر انجام میگردد از شما درخواست میکنم کسانی که به هر علتی نتوانستند حساب خودشان را تا دوشنبه پر کنند یکروز تمدید شود تا سه شنبه همانطور که طرح خرید خودرو با تاخیر انجام میشود با تشکر از شما عزیزان

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۵ ۱۰:۰۶

.دیروز ساعت 14 سایت از دسترس خارج شد. گفتن ساعت 18 ، اون موقع از دسترس خارج بود. گفتن چهارشنبه. الان هم میگه اصلا سایت پیدا نشد! ارور 404 میده! مسخره کردن ما رو؟ اصلا کسی موفق شده ثبت نام کنه؟ اگر بعدا اسامی منتخبین رو اعلام کردن. شکی نیست که تقلب در کار بوده.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۵ ۱۲:۴۳

ساعت 14 روز چهارشنبه شروع ميشه

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۶ ۱۲:۲۲

من این چند روزو کامل رو سایت بودم ‌‌‌‌‌‌اصلاباز نشد همش دروغ بود