• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401110503487
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد

تحویل ۶۰۰ واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال

تحویل ۶۰۰ واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰۰ واحد مسکن مددجویی تا پایان سال جاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده می شود.

قباد مبشری در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مهم ترین خدماتی که این نهاد هر ساله ارائه می دهد موضوع تأمین مسکن و فضاهای جانبی مسکن برای مددجویان تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه طی سالهای گذشته با همکاری نهادها و خیران نیکوکار اقدامات خوب و ارزشمندی در زمینه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان انجام گرفته است، اظهارکرد: با هدف خدمت رسانی و تأمین مسکن مناسب برای مددجویان کمیته امداد، امسال ۶۶۰ واحدمسکونی در دست ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶۰۰ واحد مسکونی تا پایان امسال تکمیل و به مددجویان تحویل داده می شود.

مبشری تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز این مسکن های مددجویی از طریق تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه، کمک‌های خیران و بخشی از این هزینه‌ها نیز از طریق بستگان و خانواده‌های مددجویان تأمین می شود.

وی بابیان اینکه برای ساخت مسکن مددجویان محدودیتی وجود ندارد، ادامه داد: مددجویان تحت پوشش این نهادکه دارای زمین ‌و پروانه ساخت هستند، می‌توانند برای نام‌نویسی و ثبت نام ساخت مسکن مناسب به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مساعدت کمیته امداد در حوزه مسکن در دو گروه تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض صورت می‌گیرد، بیان کرد: این نهاد، علاوه بر این، از طریق کمک های خیران و امضاء تفاهم نامه با دستگاه‌ها و نهادهایی از جمله بنیاد مستضعفان، بسیج سپاه و سایر موارد نسبت به ساخت مسکن برای مددجویان نیازمند اقدام می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha