• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401110503687
  • خبرنگار : 30147

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

مرکز آموزش سربازی نیشابور، ظرفیت ارتقاء و تبدیل به یکی از قطب‌های آموزشی را دارد

مرکز آموزش سربازی نیشابور، ظرفیت ارتقاء و تبدیل به یکی از قطب‌های آموزشی را دارد

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرکز آموزش سربازی شهید مطهری شهرستان نیشابور این ظرفیت و توانمندی را دارد که با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، به یک قطب آموزشی فراجا با ظرفیت چندین گردان تبدیل شود.

سردار احمدرضا رادان سه شنبه ۴ بهمن‌ در سفر به نیشابور در جمع مسئولان و همکاران خود در مرکز آموزش شهید مطهری این شهرستان اظهار کرد: تمام داشته‌های ما مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام است و ما تا ابد مدیون رشادت‌ها و جانبازی این عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات و کمبودهای ساختاری فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور ابتدا باید مشکلات زیرساختی حل شود.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بنا داریم با کمک مدیریت اداری شهرستان نیشابور، با تغییر کاربری از برخی زمین‌های مازاد متعلق به نیروی انتظامی برای حل کمبودهای زیرساختی بهره ببریم.

 این مقام ارشد انتظامی کشور افزود: با توجه به ظرفیت و جایگاه شهرستان نیشابور، این توانمندی وجود دارد که مرکز آموزش سربازی شهید مطهری این شهرستان، با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، به یک مرکز آموزش درجه‌داری نیروی کادر با ظرفیت چندین گردان تبدیل شود.

وی تصریح کرد: در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا برای انجام این نیاز اساسی شهرستان نیشابور، با کمک شورای تامین و نیز مدیریت این شهرستان، اقدامات و حمایت‌های مالی و معنوی خود را انجام دهیم.

سردار رادان به هموطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران کننده بوده، رفع می‌شود.

سردار احمدرضا رادان در آغاز سفر خود به نیشابور با حضور در گلزار شهدای بهشت فضل بن شاذان به «شهید سردار احمدرضا رحمتی» که فرمانده وی در هشت سال دفاع مقدس بود ادای احترام کرد.

فرمانده فراجا در ادامه از کلینیک امام سجاد(ع) و مرکز تخصصی دندانپزشکی مهر متعلق به نیروی انتظامی شهرستان نیشابور که مجهز به ۷ دستگاه یونیت دندانپزشکی و ۸ پزشک است و روزانه به ۱۰۰ بیمار خدمت‌رسانی می‌کند بازدید کرد، وی همچنین در مرکز آموزش سربازی شهید مطهری نیشابور با ظرفیت ۳۰۰ سرباز در هر دوره حضور یافت.

در این سفر، معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور، سردار سلیمانی فرمانده تیپ ۲۱ زرهی امام رضا نیشابور، سردار تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و اعضای شورای تأمین شهرستان نیشابور، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا را همراهی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha