• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110503836
  • منبع : بازار

3 دلیل برای انتخاب ایکس 22 پرو

3 دلیل برای انتخاب ایکس 22 پرو

بیش از یک سال از حضور ایکس 22 پرو در ایران می‌گذرد؛ کراس‌اوری که آمار فروش آن را نشان می‌دهد به انتخابی محبوب در بیش از 30 کشور جهان تبدیل‌ شده و حالا در بازار ایران نیز جای پای خود را باز کرده‌ است.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، بیش از یک سال از حضور ایکس 22 پرو در ایران می‌گذرد؛ کراس‌اوری که آمار فروش آن را نشان می‌دهد به انتخابی محبوب در بیش از 30 کشور جهان تبدیل‌ شده و حالا، در بازار ایران نیز جای پای خود را باز کرده‌ است اما به نظر می‌رسد که تنها مسائل فنی علت استقبال از این محصول ام‌وی‌ام در ایران به‌حساب نمی‌آیند و ترکیب چند ویژگی کنار هم این کراس‌اور شهری را تبدیل به گزینه‌ای قابل توجه برای خریداران کرده‌ است. آن ویژگی‌ها کدامند؟

تجربه رانندگی شهری: کراس‌اوری برای شهرهای شلوغ ایران

سیستم پیشرانه ایکس 22 پرو از قابلیت توربو شارژ بهره می‌برد؛ قابلیتی که با قرار گرفتن در کنار گیربکس CVT 9 سرعته در سیستم انتقال سرعت، شتاب اولیه لذت‌بخشی را در اختیار راننده خودرو قرار می‌دهد؛ این قابلیت به‌ طور ویژه از آن جهت مزیت مهمی برای ایکس 22 پرو محسوب می‌شود که در اکثر شهرهای پرجمعیت ایران، ترافیک معضل آزاردهنده‌ای برای رانندگان است و بخش بزرگی از تجربه رانندگی افراد محدود به شرایط پر ترافیک می‌شود.

ارزش خرید: مقایسه‌ای قانع‌کننده

تردیدی نیست که ایکس 22 پرو در سگمنت قیمتی خود پرامکانات‌ترین خودرو بازار ایران به‌ حساب می‌آید؛ امکانات بی‌شمار و مدرنی نظیر سان‌روف برقی دو حالته، مانیتور 9 اینچی لمسی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، سیستم پارک برقی و اتوهولد و ... از جمله امکاناتی هستند که ایکس 22 پرو را نسبت به رقبایش در جایگاه متفاوتی قرار می‌دهند.

علاوه بر امکانات جذاب، ایکس 22 پرو به‌عنوان یک کراس اور مدرن، ویژگی منحصر به‌ فرد دیگری نیز دارد که این محصول را از رقبایش به کلی جدا می‌کند:  ایکس 22 پرو با مصرف ترکیبی 6.3 کم‌ مصرف‌ترین خودرو در میان رقبا و یکی از کم‌ مصرف‌ترین خودروهای بازار ایران به‌ حساب می‌آید. این ویژگی به‌ طور ویژه در شهرهای بزرگ و پرترافیک ایران وجه تمایزی قابل‌ توجه برای کراس‌اور ام‌وی‌ام به‌حساب می‌آید چرا که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف سوخت به کاهش آلودگی هوا نیز کمک می‌کند و این کراس‌اور را در دسته خودروهای سبز می‌گنجاند.

گستره خدمات و نمایندگی‌های مدیران خودرو نیز طرف دیگر معادله‌ای را شکل می‌دهد که ارزش خرید ایکس 22 پرو را در بازار ایران بالاتر می‌برد. هر فرد برای انتخاب خودروی مورد نظرش ممکن است عوامل متفاوتی همچون قیمت، قابلیت‌های فنی و ... را در نظر بگیرد اما تردیدی نیست که خدمات پس از فروش و اطمینان خاطر از آینده‌ی محصولی که خریداری می‌کند اولویتی حیاتی به‌ حساب می‌آید و از این منظر خریداران محصولات ام‌وی‌ام از جمله ایکس22پرو خاطری آسوده خواهند داشت.

وجه تمایز اصلی؛ ایکس 22 پرو تنها یک کراس اور نیست

اگرچه تمام موارد مطرح‌شده جزو مزایای ایکس 22 پرو به‌حساب می‌آیند اما ویژگی اصلی این کراس اور ام‌وی‌ام را می‌توان جای دیگری پیدا کرد؛ فیس لیفت مدرن ام‌وی‌ام که در کنار ایکس 55 پرو به پرچم‌دار شعار جدید برند ام‌وی‌ام، یعنی مد روز و فناوری محور بودن تبدیل شده‌، بیش از هر زمان دیگری از نظر ظاهری مورد توجه است و ترکیب جذاب جلوی پنجره کهکشانی آن با چراغ‌ها و خطوط بدنه مدرن، ایکس 22 پرو را تبدیل به خودرویی کرده که برای نسل جوان ایران انتخابی متفاوت به حساب آید، انتخابی که در هر گوشه‌ای از خیابان‌های شهر نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشاند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۶ ۲۲:۵۲

خواهشن بنده را ثبت نام کنین برای خودرو

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۲۳:۳۷

ثبت نام شدید🤔

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۷ ۰۰:۲۳

خودروی خیلی خوبی است البته دنده دستی آن، گیر اتومات آن زمان زیادی برای شتاب گرفتن می‌خواد سربالایی پرشیب توانش خوب نیست

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۷ ۰۰:۳۰

توربو شارژش برای جنوب کشور جواب نمیده و زود خراب میشه موتور تنفس طبیعی و گیربکس دنده دستی x22عالی است از خانواده پژو خیلی سرتراست

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۸ ۱۹:۵۶

خوبه خوبه

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۹ ۲۱:۳۶

باسلام کی می خواهید ثبت نام کنید

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۹ ۲۳:۲۱

چراغ جلوهای باریک شبیه به این خیلی زود از رده خارج میشن چون هم زیباییه بیشتری نداده هم نورش برتریی نسبت به مدلای دیگه نداره که هیچ ضعیفترم هست و مهمترین ایراد خودروهای چینی از دست دادنه اسبه بخارشونه که ۲ برابره ماشینای کره اییه و بعد از ۵ سال ۳۰ اسب کم میکنن این رقم در بنز توی ۵ سال فقط ۶ اسبه

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۰۸:۲۹

تبلیغ میکنه تا قیمت بالا ببره ....

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۱۱:۴۴

موتورش ضعیفه

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۱۶:۲۲

به خدا عالیه

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۲۳:۰۷

عالیست

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۰۶:۵۷

لطفا سایت فروش را باز کنید تا اونای که می خوان خرید کنن

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۱:۰۴

قطعاتش گرونتر هست کلا ماشینهای چینی اینجوری هست یمقدار تو انتخاب خودرو دقت کنید

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۲۰:۵۷

کلا موتورهای x22 بسیار ضعیف و گیربکش اصلا کشش نداره،صندوق عقب جا نداره،سرنشین ها هم دچار عذاب هستند