• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110504296
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 2 سریال مترجم با کیفیت عالی

دانلود قسمت 2 سریال مترجم با کیفیت عالی

برای دانلود قسمت 2 سریال مترجم که امروز ساعت 20 منتشر می‌شود به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت 2 سریال مترجم با بالاترین کیفیت به صورت خرید قانونی قابل دریافت هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از هت فیلم، قسمت 2 سریال مترجم امروز (چهارشنبه) پنجم بهمن ماه 1401 ساعت 20 منتشر می‌شود. در سریال مترجم بازیگرانی همچون صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی، مجتبی پیرزاده و مارال بنی‌ آدم ایفای نقش می‌کنند.

دانلود قسمت 2 سریال مترجم

توضیحی درباره سریال مترجم

همانطور که از اسم فیلم مشخص است داستان درباره زندگی یک مترجم جوان است که در مسیر شغلی‌اش وارد راهی پر پیچ و خم می‌شود و افتادن در این مسیرها او را با مسائل پنهانی خانوادگی‌اش رو به رو می‌کند. رازی که کشف آن می‌تواند آرامش یک شهر را بر هم بریزد ....

سریال مترجم ساخته بهرام توکلی از همین ابتدا نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. کارنامه‌ی پر ستاره‌ی بهرام توکلی در جایگاه کارگردان، همکاری‌های به یاد ماندنی بهرام توکلی و سعید ملکان و بازی‌های بی‌نظیر امیر جدیدی همه و همه دست به دست یکدیگر داده‌اند تا انتظارات برای دیدن این سریال از همین حالا آغاز شود....

دانلود قسمت 3 سریال مترجم

سریال مترجم در چه تاریخی منتشر می‌شود؟

احتمالاتی در مورد این که جواد عزتی و شهاب حسینی نیز در این سریال ایفای نقش کرده‌اند نیز به گوش می‌رسد اما تاکنون هیچ یک از این کاراکترها درباره این احتمال‌ها عکس‌العملی نداشته‌اند.

مترجم اولین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است. بهرام توکلی پیش از این تجربه همکاری با شبکه نمایش خانگی را در سریال نهنگ آبی به عنوان فیلمنامه‌نویس داشته است. بهرام توکلی و سعید ملکان پیش از این در فیلم‌هایی چون تنگه ابوقریب، نهنگ آبی، روز صفر، غلامرضا تختی و... با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

دانلود قسمت 4 سریال مترجم

داستان سریال مترجم درباره مترجم جوانی است که مسیرهای جدیدی را در آثارش کشف می‌کند. او با قدم زدن در این مسیرهای پر پیچ و خم، به رازی خانوادگی پی می‌برد که بر زندگی او و آینده خانواده‌اش سایه افکنده است. ژانر تازه‌ترین اثر بهرام توکلی به گفته خودش از داستانی خاص برخوردار است؛ محوریت کلی داستان سریال مترجم زندگی مترجمی جوان را روایت می‌کند که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد؛ سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

دانلود قسمت 5 سریال مترجم

دانلود قسمت 2 سریال مترجم با کیفیت عالی

در خلاصه داستان مترجم اینگونه آمده است که داستان درباره‌ یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha