• پنجشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401110604598
  • خبرنگار : 50416

فرمانده سپاه ملایر:

فضای مجازی فضایی آلوده بوده و از ما تلفات می گیرد

فضای مجازی فضایی آلوده بوده و از ما تلفات می گیرد

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تسخیر اذهان جوانان در فضای مجازی، مطرح کرد: یکی از مهمترین خرمشهرها ذهن جوانان است که توسط دشمن تسخیر شده و ما اقدامی برای آزادسازی آن نداشتیم.

سرهنگ علی‌اصغر فارسی پنجشنبه ۶ بهمن‌ماه در نخستین مجمع فعالان مجازی بسیج شهرستان ملایر، فضای مجازی را یکی از دغدغه های بزرگ نظام جمهوری اسلامی دانست و بر همکاری با پلیس فتا در این زمینه تاکید کرد.

وی با گریزی به آیات قرآن مبنی بر اهمیت جهاد و عدم تبعیت از کافران اظهار کرد: جهاد عملی است که در برابر خنثی‌سازی نقشه های دشمن انجام می شود پس شما فعالان فضای مجازی در این فضا جهادگر محسوب می شوید.

فارسی با بیان اینکه اگر در این فضا اتفاقی برای فعالان فضای مجازی بیفتد شهید محسوب می شوند، افزود: جهاد ما باید متناظر با نقشه دشمن باشد پس با توجه به اینکه در حال حاضر دشمن از ابزار رسانه ای استفاده می کند ما هم باید برای خنثی سازی این اقدامات از ابزارهای رسانه ای استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته بیشتر اقدامات دشمن جنبه فرهنگی داشت که متاسفانه از طرف مسئولان احساس خطری نبود اما امروز با توجه به جنگ ترکیبی، اقدمات رسانه ای دشمن جنبه امنیتی پیدا کرده و از حالت فرهنگی خارج شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر ضرورت استفاده از پلت‌فرم‌های داخلی و اینترنت داخلی یادآور شد: ما در این عرصه به کار شبانه روزی نیاز داریم چراکه در این زمینه کار عقب افتاده زیاد داریم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی فضایی آلوده بوده و از ما تلفات می گیرد، خاطرنشان کرد: در جنگ سخت اگر کسی کشته می شد، شهید بود اما در فضای مجازی اگر کسی را از دست دهیم، وارد صف دشمن می شود.

فارسی اقدامات فعالان فضای مجازی را اقداماتی بسیار موثر دانست و از فعالان این حوزه خواست تنها به این اقدامات اکتفا نکنند.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات رسانه ای در ایجاد امیدآفرینی و جهاد تبیین، بر ضرورت برگزاری چنین همایش هایی در فضای مجازی تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در پایان یادآور شد: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است پس باید تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha