• پنجشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401110604665
  • خبرنگار : 50037

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بلوار خلیج‌فارس شهر رزن

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بلوار خلیج‌فارس شهر رزن

ایسنا/همدان شهردار رزن از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه بلوار خلیج‌فارس این شهر خبر داد.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه بلوار خلیج فارس به طول دو کیلومتر و یا عرض ۲۶ متر طی ۱۰ ماه گذشته عملیات تملک آن اتفاق افتاده و زیرسازی و جدولگذاری آن انجام شده است که اگر پنج یا شش درصد از  عملیات زیرسازی تکمیل شود نسبت به آسفالت آن اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به بی نظیر بودن اقدامات شهرداری شهر رزن در سال جاری تصریح کرد: در بحث جهش ملی مسکن موافقت الحاق ۷۵ هکتار به محدوده شهر را موفق به اخذ شدیم و مذاکرات متعدد در این رابطه انجام دادیم و با افراد، گروه‌ها و مالکان مختلف توافقاتی انجام شده که به زودی به ثمر می‌نشیند.

محمدی راستی در ادامه از اجرای بی‌نظیر و بی سابقه ۱۴ کیلومتر جدولگذاری در محیط‌های مختلف شهری رزن و توزیع ۷۰۰۰ تن آسفالت  از ابتدای سال تاکنون خبر داد و یادآور شد: در رابطه با تجهیزات لجستیکی در سال جاری شهرداری رزن اقدام به خرید یک دستگاه ماشین جاروب برای شهر کرد که کار تکمیلی این دستگاه در اصفهان در حال انجام است ضمن اینکه این شهرداری در سال جاری دو  دستگاه ماشین هشت تن نیز برای واحد خدمات شهرداری خریداری کرد.

سرانه ۱۲ مترمربعی فضای سبز شهر رزن

وی در ادامه سرانه فضای سبز شهر رزن را ۱۲ مترمربع برشمرد و بیان کرد: شهرداری رزن در حال حاضر در ۵۰ درصد معابر اصلی شهر فضای سبز ایجاد کرده است که توسعه بیشتر سرانه فضای سبز شهر همچنان تداوم دارد.

محمدی‌راستی از وسعت شش هکتاری سطح پارک‌های این شهر خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر دو پارک دو هکتاری نیز در سطح شهر در دست احداث بوده که بهره‌برداری از بوستان‌های محلی و پارک‌های در دست احداث به طور قطع موجب افزایش هر چه بیشتر سرانه فضای سبز شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر ساله ۲۰ هزار بوته گل، درختچه و درخت توسط شهرداری در سطح شهر کشت می‌شد، گفت: اسفندماه سال گذشته برای ارتقای سرانه فضای سبز شهر بیش از ۱۸۰ هزار بوته گل، درخت و درختچه در سطح شهر کشت شد که این اقدام توسط شهرداری بی نظیر بود.

انتهای پیام


  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha