• پنجشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110604912
  • خبرنگار : 50477

دشمن به دنبال تخریب جایگاه فرزندآوری و مادری است

دشمن به دنبال تخریب جایگاه فرزندآوری و مادری است

ایسنا/گلستان نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان گفت: دشمن در تلاش است تا جایگاه مادری و فرزندآوری را در جوامع اسلامی به فساد بکشد تا از این طریق یک جامعه را نابود کند.

حجت الاسلام علی اصحابی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت وجیه سادات علوی همسر مرحوم آیت الله طاهری اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) در رابطه با شخصیت بی بدیل حضرت زهرا (س) فرموده است،شیعیان ما هر زمان دچار گرفتاری شوند به ما اهل بیت مراجعه می کنند ، همان طور که ما اهل بیت حجت خدا بر مردم هستیم، حضرت زهرا (س) حجت خدا بر ما اهل بیت است و در زمان گرفتاری ها به ایشان متوسل می شویم.

سرپرست دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان بیان کرد: حضرت محمد (ص) هر زمان که قصد داشتند عازم سفر شوند حضرت زهرا را در آغوش می گرفت و در هنگام بازگشت از سفر نیز قبل از دیگران به دیدار زهرای اطهر می رفت و آن حضرت را ام ابیها به معنای مادر پدر لقب دادند.

اصحابی با بیان اینکه خداوند پیامبر (ص)،حضرت علی (ع) و فرزندان فاطمه (س) را در حدیث شریف کسا به واسطه آن حضرت معرفی می کند که نشان از عظمت شخصیت ایشان است، تصریح کرد: جبهه مقاومتی که در جمهوری اسلامی ایران است نتیجه پرورش فرزندان در دامان مادران انقلابی این سرزمین است و به همین دلیل دشمن تلاش می کند مادران جامعه را به تباهی بکشند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: زنگ هشداری که در ناامنی های اخیر به صدا درآمد نتیجه فعالیت های دشمنان در حمله به جایگاه زن مسلمان بود.

اصحابی با تاکید بر اینکه دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که اگر بخواهد جامعه اسلامی را نابود کند باید زنان آن جامعه را به فساد بکشد، اضافه کرد: امروزه دشمن در تلاش است جایگاه مادری و فرزند آوری را در جامعه اسلامی نابود کند زیرا به خوبی دریافته است که فرزندان ایثارگر نظیر شهید فهمیده حاصل پرورش در دامان مادران مجاهد هستند.

سرپرست دفتر نمایندگی بعثه رهبری در اداره حج و زیارت گلستان افزود: مصیبت های تک فرزندی در جامعه زیاد است و در حالی که ما معتقد به روزی رسانی خداوند هستند نباید به بهانه اقتصادی فرزندآوری را ترک کنیم.

وی با اشاره به اینکه ام الشهید بانو وجیه سادات علوی در دامان خانواده ای مجتهد پرورش یافته و تا سن سی سالگی در نجف اشرف زندگی و شهیدی بزرگ را در راه اسلام تقدیم کرد، افزود: همسر آیت الله علوی ۱۱ فرزند داشت که همه آنها را خادم اهل بیت تربیت کردند و همزمان اداره کننده چند هیات بود.

وی یکی از دلایلی که شخصیت بزرگی نظیر آیت الله طاهری توانست مشقت های زیادی را در راه پیروزی انقلاب تحمل کنند، همراهی همسر مقاوم و ایثار گر او دانست و گفت: ایشان همانند همسر رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) سختی ها را به جان خرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha