• جمعه / ۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401110704990
  • خبرنگار : 50184

ارشک محبی:

روی نقاط ضعفم زیاد کار کردم/ هدفم قهرمانی در مسابقات آسیایی است

روی نقاط ضعفم زیاد کار کردم/ هدفم قهرمانی در مسابقات آسیایی است

ایسنا/کرمانشاه قهرمان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در وزن ۹۲ کیلو، یکی از دلایل عملکرد خوبش در این مسابقات را پوشش نقاط ضعفش طی چند ماه تمرین مداوم عنوان کرد.

ارشک محبی در گفت و گو با ایسنا، سطح مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را بالا توصیف و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تمام کشتی گیران غیر از کسانی که مدال جهانی داشتند، حضور پیدا کرده بودند و تمام استانها هم با همه ظرفیت خود آمده بودند.  

وی به بالا بودن سطح آمادگی‌اش برای حضور در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: از زمانی که تاریخ تقریبی مسابقات قهرمانی کشور را فهمیدم، برای آن یک برنامه‌ریزی پنج تا شش ماهه داشتم و طی این مدت تمرینات بدنسازی و تخصصی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم.

قهرمان وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تصریح کرد: همچنین تلاش کردم تا بیشتری روی نقاط ضعفم کار کنم و آنها را برای مسابقات قهرمانی کشور برطرف کنم.

وی با بیان اینکه برای هر رقابت در مسابقات قهرمانی کشور با یک تاکتیک و برنامه وارد شدم، افزود: خوشبختانه نتیجه این برنامه‌ریزی‌ها را در مسابقات کشوری با پشت سر گذاشتن همه حریفان دیدم.

وی که با قهرمانی در این مسابقات مجوز حضور در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا را بدست آورده، اعلام کرد: هر چند هنوز زمان برگزاری دقیق اردوها برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص نشده، اما برنامه تمرینی یک هفته‌ای داده اند تا فعلا طبق آن تمرینات خود را انجام دهیم.

محبی بااشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در اوایل سال آینده، اظهارکرد: تلاش می‌کنم تا در این مسابقات به مقام قهرمانی برسم و با معاف شدن از مسابقات جام تختی به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برسم.

وی در خصوص رویارو شدن با کامران قاسمپور قهرمان وزن 92 کیلوگرم جهان هم گفت: در حال حاضر در چهار وزن آخر یعنی از 86 تا 125 کیلوگرم کشتی گیران ایران در دنیا حرف اول را می‌زنند.در 92 کیلوگرم نیز حریف هم‌وزن من کامران قاسمپور یکی از قهرمانان بزرگ ایران و دنیا در این وزن است، بنابراین همه تلاش خود را بکار می‌گیرم که در صورت رویارویی با او بهترین نتیجه را بگیرم.

این کشتی گیر کرمانشاه خاطرنشان کرد: با این وجود هدف اصلی من در حال حاضر تمرکز روی مسابقات آسیایی است و برای یک حضور خوب در این مسابقات تمرینات خود را پیش می‌برم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha