• جمعه / ۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110705176
  • خبرنگار : 50039

مسئول کمیته آموزش فدراسیون تکواندو خبر داد:

پایان دوره آموزشی کشوری داوری درجه ۳ پومسه بانوان در گرگان

پایان دوره آموزشی کشوری داوری درجه ۳ پومسه بانوان در گرگان

ایسنا/گلستان مسئول کمیته آموزش فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیئت تکواندو استان گلستان از پایان دوره آموزشی کشوری داوری درجه سه پومسه بانوان در گرگان خبر داد و گفت: در این دوره ۳۴ نفر شرکت کننده از ۱۱ استان کشور حضور داشتند.

علی نوری ظهر امروز جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ پس از پایان دوره آموزشی کشوری داوری درجه سه پومسه بانوان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دوره مذکور بر اساس تقویم کمیته آموزش فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و طبق برنامه به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان برگزار شد.

مسئول کمیته آموزش فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این دوره از روز سه‌شنبه ۴ بهمن ماه آغاز و ظهر امروز جمعه ۷ بهمن به پایان رسید ادامه داد: ۳۴ شرکت کننده از استان‌های گلستان هشت نفر، گیلان سه نفر، مازندران سه نفر، خراسان رضوی ۱۳ نفر، فارس، قم، تهران، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، ایلام و خراسان جنوبی هر کدام یک نفر در این دوره شرکت کردند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره دانش روز و آخرین متد داوری را تحت نظر استاد مرجان نریمانی، مدرس رسمی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران آموزش دیدند، افزود: محل برگزاری این دوره مهم، سالن ورزشی دانشگاه پیام نور گلستان بود که کلاس‌های تئوری و عملی و آزمون نهایی در این سالن برگزار شد.

علی نوری از اعطای مدرک رسمی فدراسیون تکواندو به افرادی که موفق به گذراندن این دوره شدند خبر داد و خاطرنشان کرد: داوران دارای مدرک می‌توانند در کلیه مسابقات رسمی و غیر رسمی داخلی پومسه قضاوت کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کشوری داوری درجه یک کیوروگی بانوان به میزبانی استان گلستان در آینده‌ای نزدیک، گفت: این دوره در سال‌جاری برگزار و زمان دقیق آن از رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو گلستان در ادامه به برگزاری مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های استان گلستان در بخش کیوروگی (مبارزه) در دهه مبارک فجر سخن گفت و تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر گرگان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

گفتنی است، پومسه یا فرم یکی از مهمترین بخش‌های آموزشی هنرهای رزمی است که شامل مجموعه‌ای از حرکات کلاسیک تکواندو شامل تکنیک ایستادن، دست، پا و جابجایی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha