• شنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401110805421
  • خبرنگار : 90057

خواهر رهبر کره شمالی: همیشه در یک سنگر با روسیه خواهیم بود

خواهر رهبر کره شمالی: همیشه در یک سنگر با روسیه خواهیم بود

خواهر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با صدور بیانیه‌ای از تصمیم آمریکا برای ارسال تانک به اوکراین انتقاد کرد و گفت که واشنگتن در حال عبور از "خط قرمز" است.

به گزارش ایسنا به نقل از یونهاپ، کیم یو جونگ، معاون بخش کمیته مرکزی حاکم کارگر و خواهر رهبر کره شمالی، گفت: "ایالات متحده که تمام قاره اروپا را در معرض خطر جدی جنگ قرار داده و نگرانی‌های کوچک و بزرگ ایجاد کرده، در حال عبور از خط قرمز است."

حزب کره در بیانیه‌ای که توسط خبرگزاری مرکزی کره (KCNA) منتشر شد، گفت. این اظهارات پس از آن مطرح شد که ایالات متحده در اوایل این هفته تصمیم گرفت ۳۱ تانک M۱ آبرامز را به اوکراین بفرستد.

کیم گفت: من نسبت به تشدید وضعیت جنگی آمریکا با ارائه تجهیزات نظامی به اوکراین برای حمله زمینی ابراز نگرانی می‌کنم و آن را به شدت محکوم می‌کنم. اوکراین "بیابانی در خاورمیانه نیست، جایی که 20 سال پیش تانک‌های آمریکایی آزاد بودند تا هر گونه آزادی را بگیرند. اگر ایالات متحده نبود، جهان به مکانی روشن‌تر، امن‌تر و آرام‌تر تبدیل می شود.

وی افزود: "در پس این امر، قصد شوم ایالات متحده برای تحقق هدف هژمونیک خود از طریق گسترش بیشتر جنگ نیابتی برای نابودی روسیه، نهفته است."

او تاکید کرد: کره شمالی همیشه در کنار ارتش و مردم روسیه که برای دفاع از عزت و شرافت دولت، حاکمیت و امنیت کشورشان ایستاده‌اند در یک سنگر خواهد ایستاد. هیچ تلاش بی پروایی به نیروهای ائتلاف امپریالیستی اجازه نمی دهد بر روح قهرمانانه ارتش و مردم روسیه که با میهن پرستی ، انعطاف پذیری و روحیه قوی متمایز هستند، غلبه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۸ ۰۹:۵۴

خانم کیم: آمریکا و ارتش72ملت(ناتو) با صرف 740تریلیون دلار در منطقه غرب آسیا در طی مدت20سال حتی یک دلارسود نکرد..........درمورد جنگ روسیه و اکراین نیز همین نتیجه بدست خواهد آمد مطمئن باشید...........