• شنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401110805858
  • منبع : نمایندگی همدان

قهرمانی فولاد ویان در مسابقات فوتسال «جام بصیرت» در مریانج

قهرمانی فولاد ویان در مسابقات فوتسال «جام بصیرت» در مریانج

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: تیم فولاد ویان در پنجمین دوره از مسابقات فوتسال «جام بصیرت» در شهر مریانج موفق شد در یک بازی حساس با نتیجه ۴ بر ۲ از سد تیم یاران فتحی عبور و عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

اکبر تجری با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال در شهر مریانج اظهار کرد: مریانج تنها شهری در استان است که مسابقات بزرگ فوتسالی در همه رده‎‌های سنی ویژه تیم‌‎های مختلف استان را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان نیز مسابقات فوتسال تحت عنوان جام بصیرت به مناسبت گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی، به همت هیأت فوتبال مریانج و به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حاجی‎ بابایی این شهر برگزار شد که در پنجمین دوره آن ۳۵ تیم از سراسر استان شرکت داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج تصریح کرد: این رویداد به عنوان یک تورنمنت بزرگ فوتسال در غرب کشور معرفی شده و چنین مسابقه‎‌ای با این تعداد تیم و سطح کیفی و فنی بالا در کل کشور نیز کم نظیر است.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات با انجام ۷۵ مسابقه و ثبت ۴۲۱ گل در روز گذشته با معرفی تیم‎‌های برتر به اتمام رسید و پرونده پنجمین دوره آن نیز بسته شد.

تجری افزود: تیم های حاضر در مسابقات از اکثر شهرستان های استان مانند همدان، بهار، اسدآباد و ملایر در مسابقات حاضر بودند که بعد از قرعه کشی نیز دو تیم از استان‌های کردستان و کرمانشاه خواهان شرکت بودند و متأسفانه به علت محدودیت زمانی و انجام قرعه‌کشی نتوانستیم آنها را وارد مسابقات کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دیدارهای روز پایانی خاطرنشان کرد: در مسابقه رده‌‎بندی تیم آهن ‎آلات وحید موفق شد با حساب ۴ بر ۳ از سد تیم خوب شهدای خاکریز اسدآباد عبور کند و به سکوی سومی مسابقات برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج اضافه کرد: همچنین دو تیم فولاد ویان و یاران فتحی برگزارکننده دیدار نهایی و فینال بودند که در نهایت این تیم فولاد ویان بود که توانست با حساب ۴ بر ۲ تیم یاران فتحی را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

وی ادامه داد: همچنین سعید زارعی از فولاد ویان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات و سعید دهقانی از تیم علیصدر نیز به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شدند و تیم مثبت زندگی مریانج نیز به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش همدان، تجری ضمن قدردانی از مجموعه متولیان شهر مریانج، بیان کرد: برگزاری این مسابقات بسیار سنگین و با تعداد ۳۵ تیم کاری بسیار سخت و دشوار است که اعضای هیأت فوتبال مریانج به خوبی آن را مدیریت کردند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha