• شنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401110806017
  • خبرنگار : 71214

چرا سامانه نوبت‌دهی بازار متشکل ارز از دسترس خارج شد؟

چرا سامانه نوبت‌دهی بازار متشکل ارز از دسترس خارج شد؟

در شرایطی که سامانه برخط بازار متشکل معاملات ارز ایران با اختلال مواجه و از دسترس شد، مدیر داخلی بازار متشکل ارز اعلام کرد: این اقدام پیرو دستور و بخشنامه جدید بانک مرکزی برای تخصیص و دریافت حضوری ارز از صرافی‌ها صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته به ویژه از صبح امروز واکنش‌هایی درباره اینکه سامانه برخط بازار متشکل معاملات ارز ایران از دسترس خارج شده است، از سوی مردم مطرح شد.

مسعود توکلی - دبیر داخلی مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران - در این باره به ایسنا گفت: پیرو دستور بانک مرکزی درباره سرفصل ۵۶ نیازهای ضروری متقاضیان، فرآیند تخصیص و دریافت ارز باید به صورت حضوری انجام شود و نیازی به ثبت نام و نوبت دهی اینترنتی نیست. به همین دلیل سامانه نوبت دهی فعلا از دسترس خارج شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۸ ۱۸:۴۲

ببخشید . یعنی نباید در واکنش به صحبت های آقای .مسئول می پرسیدید که " مگه قبلا که سامانه درست بود ارز رو به صورت غیر حضوری می گرفتیم که حالا شما می گی "فرآیند تخصیص و دریافت ارز باید به صورت حضوری انجام شود و نیازی به ثبت نام و نوبت دهی اینترنتی نیست"؟؟ مگه دلار رو برای متقاضی پست می کردن یا پیک می کردن که حالا باید حضوری رفت؟؟؟.. سامانه صرفا برای نوبت دهی بوده که دلال ها و ارازل دم در صف نبندن؟؟ .

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۸ ۱۸:۵۲

. این سامانه صرفا برای نوبت دهی بود چون چندماه پیش که نوبت دهی اینترنتی وجود نداشت ارازل و اوباش دم در صرافی ها وایمیسادن از مردم نفری 200 هزار تومن پول می گرفتن که بذارن اون شخصی که بهشون پول داده زودتر بره تو و مشکلاتی از این قبیل! حالا رفتید مصاحبه گرفتید و نوشتید که چون دریافت ارز حضوریه نیازی به سامانه نیست! مگه هفته های پیش گرفتن ارز غیر حضوری بود که الان حضوری شده باشه؟؟ نگنه دلار رو به صورت غیر حضوری به حساب بانکی مون واریز می کردن و ما نمی دونستیم؟؟ .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۴ ۱۶:۲۳

باسلام .اینک اوائل دی ماه ۱۴۰۲ میباشد.بنا به فرمایشاتی در بهمن ۱۴۰۱.حدود یکسال قبل سایت بسته شده و حضورا باید مراجعه شود.اینکه چه موانع و دستاندازهای حضوری هم سرحای خودش.