• شنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401110806102
  • خبرنگار : 71523

ربع سکه در بورس چند معامله شد؟

ربع سکه در بورس چند معامله شد؟

طی معاملات امروز ربع سکه در بازار سرمایه، هر قطعه از این سکه تا هشت میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شده است.

به گزارش ایسنا، دور دوم عرضه ربع سکه در بستر بورس کالا از سه‌شنبه هفته قبل آغاز شده است و به گفته بانک مرکزی به مدت ۱۰ روز کاری نیز ادامه دارد.

قرار است در این دور ۴۵۰ هزار ربع سکه طلا بهار آزادی به صورت گواهی سپرده ناپیوسته عرضه می‌شود، فرآیند کشف قیمت جدید در عرضه مربوطه هم به صورت ثبت سفارش دفتری با قیمت‌های مختلف است.

بر این اساس طی معاملات امروز ۱۸۱۲ قطعه ربع سکه تا هشت میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شده است. بنابراین قیمت هر ربع سکه نسبت به روز معاملاتی قبل (چهارشنبه هفته قبل) ۴.۷۸ درصد افزایش داشته است.

سکه بورسی در روز چهارشنبه تا قیمت هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا خریداری شد. در نخستین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا نیز تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا خریداری شد.

خریداران می‌توانند پنج روز کاری بعد از خرید سکه در بورس کالا، به خزانه بانک رفاه مراجعه کرده و با ارائه اسناد مربوط به بورس، به صورت فیزیکی معادل سکه‌های خریداری شده را تحویل بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۹ ۱۳:۴۱

واقعا چرا بانک مرکزی اجازه می دهد ربع سکه 16 میلیون فروخته بشود؟ اینها یک مشت دلال و بازاری هست که به هر قیمت می خواهند قیمت ربع سکه که هم اکنون سه میلیون حباب دارد نریزد. واقعا خنده دار هست بانک مرکزی به جای ترکاندن حباب دارد حباب را بزرگتر می کند

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۱۷:۳۶

هاشم جان دلال کجا بود؟؟. خود بانک چن تایی میخره وپایانی قیمت رو هرروز بالا میبره وسود بانک بیشتر تامین میشه. بانک برا همین دور دوم رو شکلشو عوض کرد. والکی دلال دلال میگن.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۱۷:۲۹

واقعا فروش ربع سکه به قیمت 15و 16 میلیون جزء عجایب 8 گانه! به حساب میاد و صدای ناظر بورس وهیچکی هم بابت این معاملات قلابی در نمی اد. بیخود نی که بانک مرکزی دور دوم رو جور دیگه ای شروع کرد. فعلا که باید فقط نظاره کرد.............................