• شنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401110806180
  • خبرنگار : 50026

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

ضرورت رعایت حقوق اشخاص، پیمانکاران و بیت المال در قراردادهای عمرانی

ضرورت رعایت حقوق اشخاص، پیمانکاران و بیت المال در قراردادهای عمرانی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت رعایت حقوق اشخاص و پیمانکاران و نیز حقوق عمومی و بیت المال در قراردادهای عمرانی تأکید کرد.

علیرضا عباس زاده، امروز شنبه ۸ بهمن در جلسه شورای فنی استان از درخواست پیمانکاران در جریان اجرای پیمان در رسیدگی به وضعیت تأمین منابع مالی گفت و اظهار کرد: لازم است اشکال نحوه و تغییر شیوه تأمین منابع مالی پروژه ها به صورت نقدی و اسناد خزانه بررسی کارشناسی و تعیین تکلیف شود، به طوری که ضمن رعایت قوانین و ضوابط پیمان، حقی از بیت‌المال و یا اشخاص و پیمانکاران ضایع نشود. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: تضییع حقوق چه از جانب بیت المال و چه از جانب پیمانکاران مردود بوده و محل اشکال است و باید با نگاه دقیق و نظر کارشناسی بررسی و تصمیم سازی شود.  

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اعضای شورای فنی فارغ از مسئولیت اداری خود باید با بررسی دقیق و کارشناسی با در نظر گرفتن قوانین و ضوابط  به عدالت رأی دهند، لذا  در جایی که  حق فردی ضایع می‌شود از آن استیفا کرده و در جایی هم که بیت المال  در حال تضییع  است، با آن برخورد شود.  

وی همچنین در ادامه بررسی دستورکارهای جلسه بیان کرد: ساختمان های اداری باید طوری طراحی و ساخته شود که ملاحظات پدافند غیر عامل در آن رعایت شود.  

گفتنی است؛ در این جلسه درخواست‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در خصوص استخر حاجی آباد، انجمن پیمانکاران عمرانی درخصوص اختلاف شرکت جهان فولاد و اداره کل امور عشایری، شرکت تعاونی کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری مرتعداران و دامداران شهرستان قاینات درخصوص اختلاف با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص اختلاف نظر با شرکت آلیاژ پی شرق و سازمان بسیج سازندگی در خصوص واگذاری پروژه ها به صورت امانی و همچنین گزارش اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل میراث فرهگی، گردشگری و صنایع دستی درخصوص محل احداث موزه بزرگ استان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی درخواست‌های اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخصوص سنگ‌های مصرفی در پروژه‌های مرتبط و اداره کل حفاظت محیط زیست درخصوص اعمال بخشنامه‌های مرتبط با قرارداد به جلسه آتی موکول شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha