• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401110906619
  • خبرنگار : 50463

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد:

دیدار با تیم پیکان، بازی کاملاً فنی است

دیدار با تیم پیکان، بازی کاملاً فنی است

ایسنا/یزد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با اشاره به اهمیت دیدار با تیم پیکان تهران، گفت: قطعا تفکرات تیم مقابل و عملکردشان به‌گونه‌ای خواهد بود که این بازی را برای ما فنی‌تر خواهد کرد و امیدواریم با انرژی مضاعفی که هواداران شهداب به تیم می‌بخشند، عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

«محمدرضا تندروان» پیش از رویارویی با تیم پیکان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، با توجه به این اهمیت بازی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در این بازی فینالیست‌های فصل گذشته باهم رقابت خواهند کرد اما مسابقات گذشته صرفاً محدود به همان زمان گذشته است و اکنون در لیگ جدید رقابت‌ می‌کنیم و امروز یکی از مسابقات مهم دور برگشت را در مقابل تیم پیکان در شهر یزد خواهیم داشت که امیدواریم با ارائه یک بازی خوب بهترین نتیجه را در خانه رقم بزنیم.

وی با اشاره وضعیت آمادگی تیم افزود: عملکرد تیم پیکان در فصل جاری نشان دهنده این است که پیکان تیم پرقدرتی است و مهره‌های خوب و کادرفنی مجربی هم نیز در اختیار دارد، بنابراین فکر می‌کنم تفکرات تیم مقابل و عملکردشان به‌گونه‌ای خواهد بود که این بازی را برای ما فنی‌تر خواهد کرد.

سرمربی والیبالیست های یزدی در شهداب یزد خاطر نشان کرد: در بازی امروز مقابل تیم پیکان باید بیش از گذشته به نکات فنی در تیم توجه داشته باشیم، تیم ما کاملا آماده است و بازیکنان می‌دادند که با تیم مهمی از نظر کیفیتی مسابقه خواهند داشت.

محمد رضا تندروان در پایان گفت: امیدوارم فردا تماشاگران یزدی با حضور خودشان در سالن مسابقه انرژی مضاعفی به تیم شهداب یزد ببخشند تا ماهم بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایسنا، دو تیم شهداب یزد و پیکان تهران فینالیست‌های فصل گذشته لیگ امروز یکشنبه نهم بهمن ماه در چارچوب بیست‌ودومین هفته لیگ برتر والیبال ایران از ساعت ۱۶ در سالن شاهدیه یزد در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha