• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401110906696
  • خبرنگار : 50024

معاون وزیر ارشاد در دیدار با امام جمعه کرج:

پرچمداری جریان انقلابی در هنر و فرهنگ مدنظر است

پرچمداری جریان انقلابی در هنر و فرهنگ مدنظر است

ایسنا/البرز معاون فرهنگی وزیر ارشاد گفت: حمایت از اهل فکر، فرهنگ، تئاتر، مطبوعات و کتاب و سینما در حوزه دین و انقلاب مدنظر است که اتفاق بیفتد و یک جریان انقلابی-فرهنگی در هنر و فرهنگ پرچمدار باشد.

به گزارش ایسنا، یاسر احمدوند روز یکشنبه (نهم بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر تلاش شده که این وزارت در جایگاهی که از آن انتظار می‌رود قرار بگیرد، اظهار کرد:  اهداف و رویکردهای این مجموعه به گونه‌ای تنظیم شده که اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی محقق شود زیرا این انقلاب یک انقلاب فرهنگی است و تردیدی در آن نیست.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری یک عنصر نظامی و اقتصادی نبودند بلکه عالم دینی بودند که مردم پشت ایشان قرار گرفتند.

احمدوند با تاکید بر اینکه تلاش دولت سیزدهم بر آن است که بتوانیم چیزی که امام راحل (ره) اراده کرده بودند محقق شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همان مسیر امام راحل را راهبری می کنند و ما نیز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مسیر را طی خواهیم کرد.

این مسئول تصریح کرد: هدف از استقرار نظام اسلامی این بود که پرچم دین خدا برافراشته شود و به سنت های پیامبر (ص) عمل شود، مظلومان در امان باشند و اصلاح صورت بگیرد.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش‌ها بر این است که مسیر را در جهت اهداف والای انقلاب اسلامی پیش ببریم هرچند سختی‌ها و موانعی هست ولی اراده جمعی در این وزارتخانه متعلق به این است که این اتفاقات بیفتد.

وی گفت: تربیت و آموزش نیروی انسانی در این حوزه سخت است که باید زیرساخت‌های آن را نیز آماده کنیم که کار یک شبه‌ای نیست ولی مسیر ما گام نهادن در این راه است.

احمدوند تاکید کرد: به همین منظور تقویت مساجد، کانون های دینی و کتابخانه ها اولویت ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعریف می شود ضمن اینکه باید تقویت نگاه های عمیق ناظر بر مشکلات فرهنگی کشور را نیز داشته باشیم.

گفتنی است؛ احمدوند در ابتدای سفر خود با البرز با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج با آرمان شهدا تجدید عهد و پیمان کرد و پس از دیدار با امام جمعه کرج به دیدار خانواده شهید عجمیان رفته و هدیه ای را تقدیم آنها کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha