• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401110906756
  • خبرنگار : 50513

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

شبکه گازرسانی شهری زنجان تکمیل است

شبکه گازرسانی شهری زنجان تکمیل است

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۸۴ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان برای ۴۱ پروژه روستایی قابل افتتاح در دهه فجر سال ۱۴۰۱، ۶۷۵ روستای استان زنجان به شبکه گاز کشور متصل شده است.

رحیم سلیمانی‌نژاد ظهر امروز (۹ بهمن‌ماه) در نشست خبری، با اشاره به وقوع حادثه تلخ زلزله در خوی، ضمن تسلیت به خانواده جان‌باختگان و آرزوی آرامش و سلامتی برای هموطنان آسیب‌دیده، اظهار کرد: گازرسانی در استان زنجان در نقطه مطلوبی قرار دارد. در حال حاضر گازرسانی به همه شهرها صورت گرفته و تکمیل شده است و اگر درخواستی وجود دارد در خصوص توسعه گازرسانی است. گازرسانی به روستاهای استان در مقایسه با آمار کشوری نیز با ۹۲ درصد بهره‌مندی در جایگاه مناسبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در خصوص روستاها امسال حرکت جهشی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: با افزایش بودجه‌ای که اتفاق افتاد، اقدامات خوبی انجام شده و برنامه‌های مطلوبی در دست اقدام است. طبق برنامه کشوری که طی ۳ سال ۳۰۰۰ روستا باید از نعمت گاز بهره‌مند شوندُ برش استانی در این خصوص آغاز شده است.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه در مناطق شهری اغلب تامین گاز در خصوص ملی مسکن مورد توجه است، اذعان کرد: در خصوص مسکن ملی در استان زنجان همه عوامل حساس هستند و در خصوص پیگیری و اجرا همت بالایی مشاهده می‌شود.

وی درخصوص برنامه‌های دهه فجر افزود: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲۷ طرح گازرسانی، با بیش از ۱۸۰ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان اعتبار، همزمان با دهه فجر ۱۴۰۱، شاهد طلوع گرم گاز در چهل‌وچهارمین بهار فجر انقلاب اسلامی ایران در استان زنجان هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در این دهه مبارک، ۱۰۰ طرح گازرسانی افتتاح خواهد شد و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۷ روستا در استان آغاز می‌شود، تشریح کرد: با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۸۴ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان برای ۴۱ پروژه روستایی قابل افتتاح در دهه فجر سال ۱۴۰۱، ۶۷۵ روستای استان زنجان به شبکه گاز کشور متصل شده است.

 این مسئول به گازرسانی ۵۴ واحد صنعتی و تولیدی با صرف هزینه‌ای بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در سطح استان اشاره کرد و گفت: افتتاح خط تغذیه تقویتی شهر زنجان، گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری، گازرسانی به شهرک ولیعصر (عج) سلطانیه، گازرسانی به پروژه نهضت ملی مسکن، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۷ روستا با اعتبار برآوردی حدود ۶۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از پروژه‌های دهه مبارک فجر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha