• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401111007278
  • منبع : نمایندگی مازندران

جام سومی لیگ دسته یک والیبال کشور به تیم کود گلفام آمل اهداء شد

جام سومی لیگ دسته یک والیبال کشور به تیم کود گلفام آمل اهداء شد

ایسنا/مازندران جام مقام سومی تیم کودگلفام آمل در مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور دیشب در آئینی به بازیکنان و مربیان این تیم اهداء شد.

در این مراسم که با حضور رئیس فراکسیون والیبال و بسکتبال مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی دیشب برگزارشد، جام سومی تیم کودگلفام آمل به مهدی رنجبر سرمربی موفق این تیم و نشان‌های برنز به بازیکنان و دیگرعوامل این تیم اهداء شد.

مدیرعامل تیم کودگلفام آمل با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی این باشگاه در کمتر از یکسال و در رشته والیبال شکل گرفته است، گفت: با حضور مهدی رنجبر، یکی از والیبالیست‌های آملی و سابق تیم ملی در سال‌های گذشته به عنوان سرمربی تیم کودگلفام آمل با ترکیب بازیکنان کاملا بومی در مسابقات امسال حضور داشت.

محمدعلی فلاح افزود: این تیم در گروه دوم مسابقات لیگ دسته یک مردان باشگاه‌های کشور سال ۱۴۰۱ در میان تیم‌های مطرح کشوری با بازیکنان جوان و جویای نام خود فراتر از انتظارها ظاهر شد و بسیار خوش درخشید.

وی با اشاره به اینکه اگر حواشی‌های خود ساخته تیم کرمانی پس از ایجاد جنجال در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی ایجاد نمی‌شد، تیم گلفام یکی از فینالیست‌های لیگ امسال بود، اضافه کرد: تیم ما از هر نظر توانایی و پتانسیل قهرمانی و صعود به لیگ برتر را داشت، اما بازیکنان و عوامل تیم مس کرمان در بازی برگشت دو تیم در آمل با جنجال سازی‌های پس از بازی، مانع از تداوم شگفتی سازی تیم گلفام آمل شدند.

مدیرعامل تیم کود گلفام آمل، حضور در جمع ۱۶ تیم برتر در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک و صعود به مرحله حذفی و نیمه نهایی مسابقات در نخستین سال حضور این تیم در این سطح از بازی‌ها ارزشمند و عملکرد بازیکنان این تیم را شایسته تقدیر دانست.

فلاح اضافه کرد: به‌هرحال پرونده لیگ امسال با هر نتایجی برای تیم‌ها بسته شده، و از الان به فکر فصل آینده مسابقات هستیم که با حفظ همین بازیکنان و کادر فنی بومی، با برگزاری تمرینات منظم، انشاله تیم هدفمند و در خورشان نام آمل روانه مسابقات لیگ دسته یک در فصل آینده و انشاله صعود به لیگ برتررا داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha