• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401111007734
  • خبرنگار : 71431

گردش چرخ اقتصاد در کشور مدیون امنیت‌سازان و نیروهای انقلابی است

گردش چرخ اقتصاد در کشور مدیون امنیت‌سازان و نیروهای انقلابی است

استاندار تهران آرامش امروز جامعه را مدیون تدابیر مجموعه انتظامی دانست.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز در ستاد فاتب برگزار شد، با تعاملاتش با سردار رحیمی در شورای تامین استان تهران اشاره کرد و گفت:‌ در شورای تامین نکات زیادی را با همراهی هم پیش‌بردیم که منجر به تصمیم گیری شد. یکی از ویژگی‌های بارز سردار رحیمی نظم ایشان است  که بسیار مهم بود. هوشیاری و هوشمند ایشان نیز برکسی پوشیده نیست. در مورد سردار محمدیان هم توضیفات خوبی وجود دارد و امیدوارم ایشان هم در مسئولیت جدید موثر عمل کرده و موفق باشند.

وی ادامه داد:‌ امروز اگر ما در آرامش هستیم و اگر جامعه در آرامش و امنیت است، این نشان می‌دهد که دوستان ما در فراجا نمره قابل قبولی گرفته‌اند و آرامشی که امروز در جامعه حاکم است را مدیون تدبیر مجموعه انتظامی می‌دانیم.

استاندار تهران با بیان اینکه همت، تلاش و اقدامات بسیج در کنار فراجا بسیار چشمگیر بود، به نارآرامی‌های اخیر در تهران اشاره کرد و گفت:  نقش مجموعه انتظامی در اغتشاشات اخیر امری مهم در خنثی‌سازی طرح‌های و نقشه‌های دشمنان بود.

فخاری با بیان اینکه دشمن در هر دوره‌ای تلاش می‌کند که آرامش را در کشور مختل کند، گفت:‌ هربار که دشمن چنین اقدامی را انجام می‌دهد، نیروهای فراجا و انقلابی و ... هستند که آرامش را به جامعه باز می‌گردانند.

وی ادامه داد:‌ از حوزه فراجا در خواست داریم تا بیش از پیش تلاش کنند تا کما فی‌السابق مردم در چتر حمایتی نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، آرامش خود را به دست بیاورند.

به گفته استاندار تهران امروز اگر چرخ اقتصاد در گردش است، مدیون امنیت‌سازان و نیروهای انقلابی است، چرا که هیچ فعالیتی بدون وجود امنیت انجام شدنی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha