• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1401111007794
  • خبرنگار : 71619

دستور وزیر فرهنگ برای پیگیری حقوقی و قضایی توهین به هنرمندان موسیقی

دستور وزیر فرهنگ برای پیگیری حقوقی و قضایی توهین به هنرمندان موسیقی

در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی»، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در آستانه برگزاری این جشنواره  اقدام به بازنشر ویدیویی قدیمی از اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور، حاوی لفظی ناشایست و رکیک درباره هنرمندان موسیقی، پرداخته و ادامه همکاری با جشنواره را به عذرخواهی رسمی او از اهالی موسیقی منوط دانست؛ در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.

محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - پس از انتشار این محتوای ویدیویی با ابراز تأسف در خصوص انتشار چنین ویدیویی در مورد هنرمندان موسیقی کشور، با تاکید بر اینکه  وزارت فرهنگ هیچ توهینی را به جامعه هنری نجیب ایران برنمی‌تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

اقدام عجیب دبیر جشنواره موسیقی فجر

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۲۰:۵۴

عجبببببب شوخی میکنید یا جدی میگید ؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۰۷:۱۱

رائفی در قلب ماست. تنها سخنرانی که جوونها براش دست وپا میشکنن. رائفی پور رو با یه کلیپ تقطیع شده نمیتونین خراب کنین

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۵:۴۵

نمیدانم کدام جوانها را میگی ؟

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۴:۰۲

ما نیروی انقلابی واقعی همچون رائفی پور را عزیز داشته و به پدر و مادر ایشان برای تربیت چنین فرزند و سرباز آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تبریک عرض میکنم خواهش میکنم آقای وزیر یاد توهین های بازیگران بعد فیلم مسخره عنکبوت مقدس که نیت کثیف و هرزه خودشون را علنا بر علیه اسلام و جمهوری اسلامی نشان دادند و چه توهین ها به شخص شما کردند را فراموش نمی کنم آقای رائفی پور ساده و روان و واقعی بدون لفافه نظرات خود را می گویند که به مذاق معاندین با نظام جمهوری اسلامی از نوع داخلی و خارجی از افساد طلب و یا اصول گرا و برانداز و سلطنت طلب وطنی خوشایند نیست

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۴:۵۵

بعد از چهار ماه دعوت به آشوب توسط سلبریتی‌ها، تحریم جشنواره فجر توسط بازیگران، کشف حجاب در خانه هنرمندان… وزیر فرهنگ و ارشاد بلاخره واکنش نشون داد و در یک اقدام انقلابی خواستار تعقیب قضایی #رائفی_پور شد.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۷:۲۳

از اثرات حمله به انگلیس در سنخنرانی اخیر

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۲۳:۳۱

جمع کن بابا هنرمند کجان.انتر بازیم شدهنر.الان به اینا بگی هنرمند کل ایران هنرمندند.خواننده بافیلتروکلی دنگ و فنگ میخونه صدااصلشو بشنوی بالامیاری.بازیگرم که یک دیالوگ دهبارمیگه تایکیش تایید بشه .همشونم باپولو وپارتی .کلاشده ارثیه .هنرمندبه کسی گویند که بادست چنان نقش و نگاری روی چوب یافلزدرمیاردکه هزاران سال میمانند .یایک اذان میگه که کسی روی دستش پیدانمیشه .اینا یک مشت عقده ای انتر.اقای وزیر کاش کمی هم در مورد صنایع دستی همت کنید .

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۱۰:۵۰

آقای وزیر شماکه اینقدر پیگیرید بعداز۱۲سال لطفاً قاتل بروسلی را پیدا کنید.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۱۰:۵۵

هیچکاری نمیتونندانجام بدن فقط میگن شکایت میکنیم قوه قضائیه رسیدگی میکنه..این رائفی پوروامثال این اشغال پشتشون بکوه گرمه واگرنه جرات این غلطهارانمیکرد

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۱۱:۳۰

وزیر انگلیسی در دولت اسلامی

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۱۲:۱۶

وای به حال ما که وزیرمون مهمترین مسائل حوزه کاری خودش رو فراموش کرده و چسبیده به این موضوع اون هم بواسطه یک کلیپ نصفه نیمه و تقطیع شده. مثلا پز طرفداری از فرهنگ و فرهنگی رو می‌خوام بدن؟