• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401111007845
  • خبرنگار : 50477

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع):

اهدای ۳۰۰ میلیون تومان جایزه در جشنواره سرود رضوی

اهدای ۳۰۰ میلیون تومان جایزه در جشنواره سرود رضوی

ایسنا/گلستان مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: استان گلستان میزبان بیستمین دوره جشنواره سرود رضوی است و علاقه مندان تا ۲۸ اسفند ماه فرصت ارسال اثر به جشنواره را دارند.

مرتضی سعیدی زاده بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اینکه بیستمین دوره جشنواره رضوی امسال به میزبانی گلستان برگزار می شود، اظهار کرد: ماموریت بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) احیای فرهنگ اهل بیت در زیست بوم ایران اسلامی و جهان اسلام است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا با اعلام اینکه مردم ما در ۱۹ دوره پیشین جشنواره در مجموع ۸ میلیون و ۵۰۰ اثر پیشکش آستان قدس رضوی کردند، افزود: جشنواره امام رضا (ع) (رضوی) عمومی ترین جشنواره فرهنگی کشور است که از همه ظرفیت ها برای عرض ارادت به ساحت امام رضا(ع) استفاده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال تخصصی کردن جشنواره رضوی به این معنا که صاحبان قلم و اندیشه جریان جشنواره را تایید و عموم مردم از آن بهره مند شوند هستیم، ادامه داد: شورای سیاست گذاری جشنواره متشکل از وزارت ارشاد، آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که جشنواره را به صورت کاملا حرفه ای برگزار خواهند کرد.

سعیدی زاده با بیان اینکه داوران حرفه ای و در سطح ملی جشنواره را داوری خواهند کرد، افزود: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان جایزه برای جشنواره تعیین شده که علاقه مندان تا ۲۸ اسفندماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون دوره آموزشی ۴۸ ساعته به میزبانی گلستان و با حضور بیش از ۷۰ نفر از مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور در حال برگزاری است و مدیران در جریان تولید آثار به لحاظ معرفت افزایی و تکنیکی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha