• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401111007878
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرماندار دامغان خبر داد:

۱۳۶ پروژه دامغان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

۱۳۶ پروژه دامغان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

ایسنا/سمنان  فرماندار شهرستان دامغان گفت: در دهه فجر امسال ۱۳۶ پروژه عمرانی این شهرستان با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی بندرآبادی ۱۰بهمن ماه با اعلام این خبر افزود: در دهه فجر امسال ۱۳۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در این ایام عملیات اجرایی احداث  ۱۶ پروژه از ۶ دستگاه اجرایی شهرستان دامغان با اعتبار اولیه ۱۲۴ میلیارد تومان آغاز می شود .

وی با بیان اینکه از محل تملک دارایی در سال ۱۴۰۰ ، ۱۲۸ میلیارد تومان به شهرستان دامغان تخصیص داده شده است تصریح کرد: تاکنون ۸۲ میلیارد تومان از این اعتبار که ۴۴درصد کل اعتباری پیش بینی شده است، به شهرستان دامغان تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار دامغان ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، ۹۳ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان تخصیص داده شد که این اعتبار بین ۱۵ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شده است.

بندرآبادی گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان ۴۷۰ میلیارد تومان به شهرستان دامغان اختصاص داده شد که از این اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است و مابقی اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۲ تخصیص پیدا خواهد کرد.
فرماندار شهرستان دامغان ادامه داد: این اعتبارات در بخش های تامین آب روستایی و عشایری، طرح تکمیل راه های روستایی، احداث و ایجاد استخرهای کشاورزی، طرح هادی روستایی ، تامین آب شرب مجتمع شرق دامغان هزینه شده است، همچنین از اعتبارات سفر ریاست جمهوری احداث مرکز فرهنگی هنری شهر دیباج با اعتبار ۸ میلیارد تومان، احداث مجموعه فرهنگی هنری شهر کلاته رودبار با اعتبار ۲ میلیارد تومان که این دو پروژه فرهنگی هنری برای۱۳ سال بلاتکلیف رها شده بود در دستور کار قرار گرفت.

وی از تکمیل سالن ورزشی البرز شرقی در مجموعه ورزشی انقلاب با اعتبار ۳ میلیارد تومان خبر داد و افزود: تکمیل زمین فوتبال مجموعه ورزشی انقلاب با اعتبار ۵ میلیارد تومان ، راه های اصلی دامغان به فولاد محله با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، ایجاد تاسیسات فاضلاب دامغان با اعتبار ۶ میلیارد تومان، احداث مجتمع آبرسانی منطقه تویه دروار با اعتبار ۵ میلیارد تومان و بهسازی راه اصلی دامغان به گلوگاه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و قطعه های باند دوم جاده جندق - معلمان دامغان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت و این پروژه هم اینک در حال ساخت هستند.

وی از تکمیل خوابگاه متاهلین دامغان با اعتبار ۳ میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: بخش عمده اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیص داده شده و یا درحال تخصیص است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha