• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1401111007906
  • خبرنگار : 71616

آغاز طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو از ۱۳ بهمن ماه

آغاز طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو از ۱۳ بهمن ماه

به دنبال آنکه ایران خودرو ابتدای بهمن ماه، از اجرای بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، خبر داده بود، اعلام کرده است که ثبت‌نام این طرح از پنجشنبه هفته جاری (۱۳ بهمن ماه) با عرضه چهار محصول برای هر سه گروه متقاضیان آغاز می‌شود و تا روز ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته، گروه صنعتی ایران‌خودرو از اجرای بزرگترین پیش‌فروش ایران‌خودرو در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صحبت و وعده کرد که قرار است در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات این گروه صنعتی عرضه شود.  

حال ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای این طرح از پنجشنبه هفته جاری (۱۳ بهمن ماه) با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه آغاز می‌شود.

در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودر، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه خواهد شد.

گفتنی است که پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و بلوکه شدن بخشی از وجه خودروی مورد تقاضا در حساب مشتری، برای اولین بار در اجرای طرح‌های فروش ایران‌خودرو اجرایی می‌شود.    

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل ۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از ثبت‌نام، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام کنندایران‌خودرو در اطلاعیه خود نیز در این رابطه اعلام کرده است: "به منظور فراهم‌سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب خود  اقدام کنند.

 مشتریان منتخب در قرعه‌کشی نیز با تکمیل الباقی وجه، مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخشنامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران‌خودرو و تکمیل ثبت‌نام اقدام خواهند کرد. "

طبق اعلام ایران‌خودرو، " مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو که در بخشنامه تعیین شده را در حساب خود نگه‌داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنی هستند. "

همانطور که اشاره شد، طرح مذکور از ۱۳ بهمن‌ ماه آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. مشتریان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه، برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند. گفتنی است که مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه، برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند و تاکید می‌شود که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۱۷:۱۴

.. مشتری بیچاره رو اینطور میچزونن. خداوند به حق جلال خودش، عین این رنجی که این خودروسازها به مردم میدن رو نصیب خونواده ی مافیای این مملکت بکنه...!

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۱۸:۱۴

خواهشا حساب وکالتی رو جمع کنید یه کم‌ هم به فکر اقشار ضعیف باشین،یه خانواده کارگری حداقل بافروختن حواله میتونست یه پراید مدل پایین بگیره ولی شما بزرگان کشور اونو هم با اقشار ضعیف زیاددیدین خدا ازتون نگذره،یااینکه یکی ماشین زیر پاشو یاطلا یا خونه رو بفروشه بزاره به حساب ماشین هم در نیاد کدام مسئول باوژدان میخواد ضرر اینا رو جبران کنه خواهشا یه کم به فکر قشر ضعیف باشین

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۱۰:۲۹

هموطن کلا شرایط فروش با قرعه کشی اشتباه هست مردم عادی رو چه به دلالی و فروختن حواله و... همینا باعث شدن قیمت خودرو سر به فلک بکشه. الان مادران دو فرزندی هم برای خودشون جولان دلالی راه انداختن!.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۲۰:۴۰

پس طرح مادران کی اعلام میشود

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۲۰:۵۷

خب با این شرایط پس چرا چند باره او طرح مادران اسم نویسی میکنم اسمم در نمیاد از چندین نفر دیگه هم ک ثبت نام کردن طی چند مرحله پرسیدم اسم هیچکس درنیومده پس این خودروها ب اسم کی درمیاد

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۲۱:۰۸

برادر بعد از ۴۰ بار ثبت نام با این بوقو کرنا بزرگترین طرح پیش فروش فکر کردیم این بار نوبت ما هم میشه ولی انگار خیالی خام بیش نیست با تشکر

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۲۱:۲۷

طرح پول تو حساب بسیار عالیه از هر ده نفر ۸ نفر الکی ثبت نام مکنن شانس خودشان محک بزنن اگ بردن که مفت مجانی ۱۰۰ ملیون کمش سود کردن اگرم ن که چیزی از دست ندادن این وسط حق مصرف کننده مسوزه

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۰ ۲۲:۵۸

باورم نمیشه این دیگه چه جور قانونیه گذاشتن

avatar

سلام، طرح خوبی ست به شرطی طوری مدیریت بشه که خودروها بین کسانی توزیع بشه که دفعات زیاد برنده نشده ان در غیر این صورت صحنه به سود دلالها رقم میخوره؛با مدیریت و سلیقه عدالت محوری قابل حله و مردم هم راضی خواهند بود.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۰۹:۵۲

روش قبلی که کاسبی بود و ... ملت دنبال دلالان خودرو. چیزی که در دنیا بی نظیر بود؟؟؟؟؟. اقلا خریدار واقعی بتونه بربنده بشه.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۱:۱۹

اگه کسی پول که از کارخونه بخره نداره برنده میشد می‌فروخت ویک پراید 100تا120ملیونی میخرید اوضاع مالی بعضی از کاربران خوب نیست 80درصد کاربران که ثبت نام میکند وضع مالی ندارن همین یک امید داشتن

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۰:۴۴

90ملیون ازکجا عزیزان اگه بود بخدا ثبت نام نمی‌کردم یک دست دو قسطی میخریدم

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۰:۵۸

نظر من اگه این طرح 90ملیون بحساب واسه ثبت‌نام ایران خودرو طرح عادی ولامن چندمین مرحله ثبت نام میکنم برنده نشدم پلاک هم بنامم نیست ولی امید وارم بودم شاید برنده شدم الان دیگه با موجودی 90ملیون دیگه امیدی ندارم لطفاً این مبلق موجودی بردارن امیدوارمیشیم خواستم برنده بشم بفروشم یک دست دو بخرم از پیاده گی بهتره

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۱:۲۹

فقط فقط اگه میشه همین طرح 90ملیون بحساب داشته باشید بردارن امید وار می‌شیم لطفاً

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۱:۳۶

واقعآ که.. یکی نیست به اینایی که این بند روگذاشتن.بگه،اخه اقا.اون بدبختی که ماشین نداره پلاک نداره ووو... ولی پول نداره یعنی حق نداره وسیله داشته باشه.اون بیچاره میخاد با فروش امتیازش یه دست دو بگیره. حالا شما با این قانون میگین .فقط باید ماشین صفر بگیره..بابا اون بیچاره چکارکنه؟؟ چقدر شما هوای مستضعفین رو دارید..

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۴:۱۶

سلام وقت خوش طرح مادران کی علام میشود

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۵:۲۳

مادران دارای دو فرزند و بیشتر لطف این جمله اصلاح کنید ما چهار قلو داریم ولی چون همه قبل 1400 هستند خودرو تعلق نمیگیره.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۱۵:۳۴

سلام: هرکسی از خودرو سازان قبلا خودرو به قیمت کارخانه دریافت کرده از لیست قرعه کشی حذف شوند تاهمه از این امتیاز بهرمند شوند.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۰

چرا قیمت نمیگن با سود چندررر درصد میخوان پول مردم نگهدارن بعد بگن ماشین شده دو برابر حالا دیگه بخوری پاته نخوری پاته

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۲۱:۳۶

حق بدین به خودروساز ها اگر وجه را بلوکه نکنن پس فردا که خودروهای مناطق آزاد سراریز شد به سمت شهرها مردم هجوم میاورند برای دریافت پولهایشان برای خرید تویوتا و بنز و بی ام و های دست دوم

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۹

اونایی ک میگن طرح خوبیه،،بله اگ صددرصد ب اسمت دراد خوبه ،اما اگ قرعه کشی باشه،این وسط خوش بحال دولت میشه نه مردم،،،تو رو خدا الکی دل نباید...

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۳ ۱۴:۰۷

خواهشمندم این طرح عادی که90 ملیون وکالت بدین بردارین آدمای هستن توان خریدندارن می‌خوان بفروشن دست دوبخرن یکم بفکر مملکت باشید

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۳ ۱۵:۳۷

یه امید واهی هم داشتیم که اسممون ماشین بیوفته سه روزه لگنمون رو بفروشیم تبدیلش کنیم بفنا رفت... آنکه شیران را کند روبه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۱۹

سلام اگر میشه این طرح وکالتی را حذف کنید مردم بیچاره چه گناهی کردن

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۴ ۱۰:۰۱

بابا مردم عقلشون رو از دست دادن خوب یه تصادفی و دارن، 60 تا نهایت 70 میلیون، یه 70 تا 80 میلیون، خرجش کنن، ماشین پاشون نهایت 150 تا 160 میلیون اونهم موتور صفر اتاق وکابینت هم صفر، تازه من سواری پژو رو گفتم اگه پراید باشه نهایت 90 تا 100 میلیون پای مصرف کننده بیشتر در نمیاد، آخه این چه کاریه میرید 90 میلیون تومان می‌خوابونید اونهم بلاتکلیف

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۱۵

سلام آخه یکی کدوم جوون بیکار90میلیون داره

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۴ ۱۹:۵۸

ما یه مقدار طلا داریم حالا باید بریم اونو بفروشیم پولشو بذاریم بانک برای شما بعدش دولت بیاد بگه تو پولداری یارانه بهت تعلق نمیگیره. قرعه کشی ام که الان هزار دفعه س ما پنج نفر ثبت نام میکنیم هیچکدوم برنده نشدیم. معلوم نیست راسته دروغه چیه اصن .

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۲ ۲۳:۵۲

سلام، من برا بار 26 م در این قرعه‌کشی دهه فجر 1401 شرکت کرده ام و خودرو سواری مطلقا ندارم و هم اکنون با فروش طلای بچه ها و حتی فروش یه سری از وسایل خونه و زندگی ام 210 تا روی همان حساب وکالتی دارم و همانا 98 درصد افرادی که برا پژو پارس ثبت‌نام صرفا برا فروش و سودآوری شرکت کرده ان و اغلب هم صاحب خودرو هستن پس تفاوت لحاظ فرمایید. سپاس

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۳ ۱۶:۳۶

سلام قرعه طرح مادران به‌من افتاد در پیش فروش دهه فجر ..ممنون