• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111007924
  • خبرنگار : 30188

قیمت خرید انواع لوله مانیسمان، داربستی، گالوانیزه و ورق رنگی در آهن118

قیمت خرید انواع لوله مانیسمان، داربستی، گالوانیزه و ورق رنگی در آهن118

لوله‌های فولادی با کاربردی گسترده در زندگی ما و در صنایع مختلف نقش بسیار مهمی دارند. لوله‌های فولادی را بر اساس کاربرد، جنس، ویژگی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌کنند. انواع لوله‌های فولادی شامل لوله مانیسمان، گالوانیزه، داربستی، آبرسانی، گازرسانی، داربستی، مبلی و... است.

به گزارش ایسنا به نقل از آهن118، به منظور خرید هر یک از لوله‌ها لازم است به کاربرد آن‌ها توجه کنید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید. در صورتی که قصد خرید هر یک از لوله‌ها را دارید در ادامه در مورد انواع لوله، ویژگی هر یک و قیمت خرید لوله صحبت می‌کنیم.

قیمت خرید لوله گالوانیزه

قیمت خرید انواع لوله مانیسمان، داربستی، گالوانیزه و ورق رنگی در آهن118

یکی از انواع لوله‌های فولادی، لوله گالوانیزه است. این لوله با فلز روی پوشیده شده است. بنابراین محصولی مقاوم در برابر انواع آسیب‌دیدگی است. فلز روی سبب می‌شود تا لوله در اثر مجاورت با عوامل محیطی دچار زنگ‌زدگی نشود. سطح این لوله‌ها معمولا اندکی براق است.

 از نظر مقاومت متوسط هستند. از ویژگی‌های بارز این لوله می‌توان به طول عمر بالا، قابل بازیافت بودن، مقاومت بالا در برابر رطوبت اشاره کرد. به منظور خرید لوله گالوانیزه لازم است با قیمت این محصول و سایر مشخصات آن آشنا شوید. به منظور آشنایی بیشتر و اطلاع از قیمت  لوله گالوانیزه در آهن118 با ما همراه باشید.

قیمت خرید لوله مانیسمان

قیمت خرید انواع لوله مانیسمان، داربستی، گالوانیزه و ورق رنگی در آهن118

این لوله که با نام لوله بدون درز نیز معروف است، دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است. از این رو در صنایع مختلف به وفور استفاده می‌شود. این لوله‌ها بر اساس ضخامت به رده‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. این لوله بر اساس مقدار آلیاژی که در آن بکار برده می‌شود، روش‌های تولید متفاوتی دارد. رایج‌ترین آن لوله مانیسمان رده 40 و رده 80 است. لوله مانیسمان رده 80 دارای قطر و ضخامت بیشتری است. از این رو از استحکام بالاتری برخوردار است. به منظور استعلام قیمت  لوله مانیسمان با آهن 118 در ارتباط باشید.

قیمت خرید لوله داربستی

این لوله همان‌طور که از  نامش پیداست، به منظور ایجاد داربست در سازه استفاده می‌شود. در واقع نقش نگهدارنده را ایفا می‌کند. به طور کلی داربست‌ها سازه‌های فلزی هستند که در زمان ساخت‌وساز دسترسی به نقاط دشوار را محیا می‌کنند. این لوله‌ها به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می‌شوند. هدف از خرید و استفاده از این لوله ایجاد بستری مناسب در زمان ساختمان‌سازی است. جهت اطلاع از قیمت  لوله داربستی با آهن 118 در ارتباط باشید.

قیمت ورق رنگی

قیمت خرید انواع لوله مانیسمان، داربستی، گالوانیزه و ورق رنگی در آهن118

این ورق در واقع همان ورق گالوانیزه به صورت رنگی است. پوشش روی این ورق از پوشش رنگی الکترواستاتیک است. این ورق‌ها در تنوع رنگی 15 رنگ تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. از  ورق رنگی در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. به طور معمولا به منظور ساخت سقف سوله، آلاچیق، شیروانی، تولید لوازم خانگی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و... از این ورق استفاده می‌شود.

 این ورق‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و از آن جایی که ساختار اصلی آن‌ها گالوانیزه است بنابراین در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم‌اند. از ورق‌های رنگی در صنایع مختلف از جمله تولید نمای داخلی و خارجی ساختمان، صنایع فلزی، ساخت لوازم خانگی و صنعت حمل و نقل استفاده می‌شود.

آهن 118 مرکز جامع و معتبر فروش انواع ورق ، پروفیل، نبشی، ناودانی، سپری، میلگرد، کلاف و... است. به منظور استعلام قیمت انواع لوله و محصولات دیگر و همچنین خرید آن‌ها با شماره 02154473 در ارتباط باشید و ضمن دریافت اطلاعات، خرید خود را ثبت کنید. به منظور خرید انواع محصولات آهن 118 به آدرس https://ahan118.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha