• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111007934
  • خبرنگار : 30188

سربلند تولیدکننده دستگاه‌های بسته‌بندی

سربلند تولیدکننده دستگاه‌های بسته‌بندی

"حمایت از تولید ملی"، شعاری است که هرگز با یک جا نشستن و بر سر زبان راندن محقق نمی‌شود. تولید ملی عرصه‌ی فعالیت‌های خلاقانه است و بیش از هر چیز به حمایتی چندجانبه از سمت تولیدکنندگان، فروشندگان و مشتریان نیازمند است.

به گزارش ایسنا به نقل از سربلند، در این میان سربلند مجموعه‌ای است که تولید دستگاه‌های بسته‌ و بندی را دغدغه‌ی اصلی خود قرار داده‌ تا از این طریق گامی در جهت تحقق این شعار بردارد!

معرفی سربلند

مجموعه‌ی سربلند، مجموعه موفقی در تولید دستگاه‌های بسته‌ و بندی است. از آن جمله می‌توان به دستگاه‌های سیل وکیوم، دستگاه سیل وکیوم روتاری، دستگاه سیل وکیوم اتومات، دستگاه سیل وکیوم کشویی، دستگاه پرکن مایعات اتومات، دستگاه پرکن مایعات خطی، دستگاه پرکن مایعات ۴ نازله، دستگاه پرکن مایعات غلیظ، استرچ پالت، میکسر پودر، شیرینگ پک، لیبل شیرینگ و غیره اشاره کرد. سربلند یکی از تولیدکنندگان ایرانی است که در حوزه‌ی تولید و فروش انواع دستگاه‌های بسته‌ و بندی فعالیت حرفه‌ای دارد.

پر کن روغن

فروشگاه و مجموعه تولیدی سربلند در آغاز تنها به ‌منظور تولید یکی از دستگاه‌های بسته‌ و بندی تأسیس شد؛ اما بعدها برای تکمیل لیست محصولات، تنوع محصولات خود را بیشتر کرد. البته در این راه سعی بر آن داشته که با استفاده از تجهیزات و لوازم با کیفیت ایرانی در دستگاه‌ها از تولیدکنندگان ایرانی حمایت نماید. به طوری که شرکت‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ و کوچک در اقصی نقاط کشور و نیز کشورهای همسایه از مشتریان این مجموعه می‌باشند. به این ترتیب سربلند به یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه‌های بسته‌ و بندی ایرانی تبدیل گردید.

نقش سربلند در بازار دستگاه‌های بسته‌ و بندی چیست؟

اگر عبارت "سیل وکیوم" را یکی از مهم‌ترین کلید واژه‌های عرصه‌ی دستگاه‌های بسته‌ و بندی در نظر بگیریم می‌توانیم ادعا کنیم مجموعه‌ی سربلند بازوی تولید و توزیعی این عبارت است.

دستگاه بسته بندی سبزی

منظور از «سیل وکیوم»، بسته‌ و بندی ظروف پلاستیکی به وسیله نایلون روی ظروف می‌باشد. به طوری که قبل از دوخت نایلون روی ظرف هوای داخل ظرف تخلیه (وکیوم) و در صورت نیاز گاز تزریق می‌شود. وکیوم و تزریق گاز مدت زمان ماندگاری محصول را افزایش می‌دهد.

شعار «سربلند» نیز به دنبال چهار دغدغه و بر پایه‌ی چهار اصل اساسی بنیان نهاده شده است:

  1. ضمانت یا گارانتی واقعی
  2. خدمات پس از فروش معتبر
  3. مناسب‌ترین قیمت
  4. بالاترین کیفیت

محصولات سربلند شامل چه مواردی است؟

محصولات سربلند در دو دسته‌ و بندی کلی شامل موارد زیر تقسیم‌بندی می‌شود: دستگاه پرکن مایعات، سیل وکیوم، دستگاه بسته‌بندی سبزی، دستگاه پرکن مایعات غلیظ، دستگاه پرکن روغن، لیبل شیرینگ، دستگاه شیرینگ پک، استرچ پالت

مزیت‌های سربلند بر سایر توزیع‌کنندگان عرصه دستگاه‌های بسته‌ و بندی چیست؟

می‌توان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سربلند را ارائه‌ی دسته متنوع و کاملی از با کیفیت‌ترین محصولات دستگاه‌های بسته‌ و بندی دانست.

از دیگر مزیت‌های این مجموعه برای فروشندگان دستگاه‌های بسته‌ و بندی، امکان دسترسی آسان به اخبار و اطلاعات از طریق عضویت در سایت می‌باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های سربلند به عنوان تولیدکننده دستگاه‌های بسته‌ و بندی این است که مشتریان مجبور نیستند فقط دستگاه‌های اتوماتیک و گران‌قیمت را سفارش و خریداری نمایند. سربلند دستگاه‌های خانگی و نیمه اتومات هم ارائه می‌دهد که قیمت به مراتب مناسب‌تری از دستگاه اتوماتیک دارد.

بسته بندی سبزی

درک مشتریان و در نظر گرفتن تخفیف‌های معقول و همچنین آموزش رایگان از دیگر مزیت‌های سربلند است. به‌ طوری‌ که مشتریان می‌توانند با حضور در محل مجموعه سربلند به صورت رایگان از آموزش‌های مربوط به کاربری دستگاه‌ها بهره‌مند شوند، البته امکان آموزش حضوری در محل کارخانه مشتری نیز وجود دارد.

به جز مزیت‌هایی که برشمردیم، طبق نظرسنجی‌ای که مجموعه‌ی سربلند از مشتریان خود داشته، برای سربلند به نسبت سایر توزیع‌کنندگان هشت مزیت ویژه در نظر گرفته‌اند که مرور آن‌ها برای این مجموعه مزید امتنان است:

  1. تولید سریع و با دقت دستگاه‌ها
  2. فرآیند دقیق و شفاف سفارش و خرید
  3. ضمانت و گارانتی واقعی
  4. پاسخ‌گویی سریع و دلسوزانه هم به‌صورت تلفنی و هم در فضای مجازی
  5. رضایت بسیار بالای مشتریان از کیفیت لوازم به کار رفته در دستگاه‌ها
  6. تولید طبق اصول مهندسی

کلام آخر

مجموعه‌ی سربلند به عنوان بازوی تولید محصولات دستگاه‌های بسته‌ و بندی، به‌طور حرفه‌ای و با کادری متخصص و  مجرب، در فرآیند تولید و عرضه‌ مستقیم محصولات اشتغال دارد. اتصال بازار پخش تولیدکننده دستگاه‌های بسته‌بندی به مصرف‌کننده‌های دستگاه‌ها از طریق حذف واسطه‌ها، تسهیل فرآیند انتخاب و تأمین حداکثر سرعت، در کنار سعی برای حداقل کردن هزینه‌ها از مهم‌ترین مزیت‌ها و دغدغه‌های سربلند است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha