• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401111007957
  • خبرنگار : 71594

بررسی افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی/مخالفت دولت با افزایش حقوق سربازان

بررسی افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی/مخالفت دولت با افزایش حقوق سربازان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی موارد مربوط به افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت:‌ همچنین پیشنهادی در خصوص افزایش حقوق سربازان مطرح شد که کمیسیون اجتماعی موافق و دولت مخالف با این پیشنهاد بود.

حسن لطفی در گفت و گو با ایسنا در تشریح جلسه امروز دوشنبه (۱۰ بهمن) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اصلی جلسه امروز کمیسیون بررسی تبصره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ در رابطه با افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت بود.

وی در رابطه با پیشنهادی در رابطه با افزایش حقوق سربازان متاهل و مجرد تصریح کرد: این موضوع نیز در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مطرح شد که دولت مخالف با این موضوع بود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اما نظر کمیسیون اجتماعی در خصوص افزایش حقوق سربازان این است که حقوق سربازان افزایش یابد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص مهمانان حاضر در جلسه امروز این کمیسیون گفت: نمایندگان از سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات کشور، سازمان های بازنشستگی،  وزارت کشور و سازمان بهزیستی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۰۰:۱۵

حقوق سربازان وکارگران نبایدافزایش پیداکنه چون موجب مشکلات اقتصادی میشه درعوض حقوق نمایندگان ووزرابایدبالاترین افزایش راداشته باشه به این میگن حکومت عدل علی

avatar

تکلیف غیر دولتی ها چی میشه اختلاف طبقات باعث شده یکی مجرد بمونه یکی حرم سرا بسازه

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۰۳:۰۳

یه جوری حقوق میدید طرف فقط زنده بماند و هیچ آینده ای نداشته باشد برای خرج مخارج زندگی خودش به گدایی بیفتد کاری با کارمند کرده اید که دگر سرش را بالا نیاورد و خجالتش بیاید که بگوید من کارمند دولت هستم ، آنچنان شغل کارمندی را بی اعتبار و کم درآمد کردید که طرف یه جعبه سیگار بزاره کنار خیابان درآمدش بیشتر از یه کارمند خواهد بود ، هرچه زودتر یه فکری کنید بنده های خدا کارمند دگر توان تحمل این همه فشار تورم و گرانی را ندارد