• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401111108151
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبرداد:

انجام ۴۰۰۰ تراکنش با موضوع کالابرگ در هرمزگان

انجام ۴۰۰۰ تراکنش با موضوع کالابرگ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تاکنون ۴۰۰۰ تراکنش با موضوع کالابرگ در هرمزگان انجام شده است.

مجتبی معین وزیری صبح امروز (۱۱ بهمن ماه)، افزود: از زمان شروع طرح در هرمزگان تاکنون از ۸۹۰ فروشگاه خرید شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۲۶ فروشگاه در هرمزگان به درگاه کالابرگ الکترونیکی متصل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه چهار هزار فروشگاه در هرمزگان وجود دارد، عنوان کرد: ۳۵۰ فروشگاه دیگر در هرمزگان در انتظار اتصال به سامانه کالابرگ الکترونیک هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: میز خدمت‌هایی در فرمانداری‌های سراسر استان برای مشکلات احتمالی طرح کالابرگ الکترونیک راه اندازی شده و تاکنون مشکلات خاصی گزارش نشده است.

مدیر هماهنگی طرح کالا برگ الکترونیکی گفت: همه کارت‌های بانکی متصل به کد ملی سرپرست خانوار، از مزایای خرید کالا برگ الکترونیک بهره مند می‌شوند.

حامد کاظمی با بیان اینکه برای استفاده از کالا برگ الکترونیکی باید مابه التفاوت قیمت کالا در کارت‌های اعتباری موجود باشد.

افزود: هر ماه یارانه هر خانوار به کارت‌های بانکی متصل به کد ملی سرپرست خانوار، برای دریافت کالا برگ الکترونیکی واریز می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان هم می‌توانند یک ماه زودتر و حتی چند بار، تا سقف سرانه شان کالاهای مشمول این طرح را خریداری کنند.

مدیر هماهنگی طرح کالا برگ الکترونیکی عنوان کرد: در صورت افزایش قیمت کالاهای مشمول این طرح، سهم پرداختی مردم ثابت است، اما اعتبار اختصاص یافته به کالا افزایش می‌یابد.

کاظمی بیان کرد: افراد درصورت تمایل نداشتن به خرید کالا برگ الکترونیکی می‌توانند یارانه خود را، پایان هر ماه نقدی دریافت کنند.

وی افزود: ثبات قیمت کالاها به نرخ شهریور ۱۴۰۰ و استفاده یک ماه زودتر از یارانه، از مهمترین مزایای اجرای طرح کالا برگ الکترونیک است.

مدیرعامل شرکت فارا و مجری طرح کالابرگ الکترونیک نیز در همین خصوص گفت: تا ۱۰ روز آینده هرمزگان به‌صورت صددرصدی به سامانه کالابرگ متصل می‌شوند.

حمید فرداد افزود: مردم به جهت اطلاع رسانی ابهامی درباره طرح داشتند که باید گفت، مردم بدانند که طرح بصورت کاملا اختیاری است.

وی بیان کرد: مردم حتی می‌توانند یک ماه زودتر از زمان پرداخت یارانه با اختیار خود از مبلع یارانه خود خرید کنند که در زمان پرداخت، از مبلغ آن کم می‌شود.

فرداد اظهار کرد: اطمینان از سامانه‌ها و پشتیبانی حوزه فنی، ضریب نفوذ طرح برای فروشگاه‌ها تا دورترین نقاط و رضایت مردم از خرید طرح، سه ویژگی مهم در اجرای این طرح در هرمزگان است.

مدیرعامل شرکت فارا و مجری طرح کالابرگ الکترونیک گفت: ۹۰ درصد مردم هرمزگان از اجرای طرح رضایت داشتند و در این ۱۲ روز با کمترین خطا طرح در این استان درحال اجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha