• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401111108475
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن:

بیش از حد انتظار ظاهر شدیم/ جایگاه تیم‌ها هنوز مشخص نیست

بیش از حد انتظار ظاهر شدیم/ جایگاه تیم‌ها هنوز مشخص نیست

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان ما از لحاظ آمادگی به حد مطلوب خود رسیده و خداروشکر توانستند بیشتر از آنچه بقیه انتظار داشتند، خودشان را نشان دهند.

فرحناز شمس در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن در لیگ  امسال و نتایج کسب شده، اظهار کرد: تا الان نسبت به حد انتظاری که از این تیم میرفت خیلی بالاتر ظاهر شدیم و اتفاق خوبی را برای باشگاه و تیممان رقم زده‌ایم. در لیگ امسال قدرت تیم‌ها از نظر فنی بودن بازیکنان تقسیم شده بالاست، ولی سبک بازی هر تیمی متفاوت است . 

وی افزود: اوایل فصل را به خاطر ناهماهنگی وکم‌تجربگی بچه‌ها خیلی خوب شروع نکردیم، ولی در ادامه توانستیم خودمان را پیدا کنیم و نتایج خیلی خوبی رقم بزنیم.

سرمربی در تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به دو بازی مهم پیش رو، تاکید کرد: اکنون در کورس رقابت با چند تیم رقابت می‌کنیم و فاصله امتیازی ما تنها یک امتیاز است. دو بازی مهم دیگر تا پایان مرحله مقدماتی لیگ پیش رو داریم و بر اساس جایگاه تیم‌ها پلی آف شکل می‌گیرد.  

شمس ادامه داد: به دلیل اختلاف امتیاز کم تیم‌ها به غیر از تیم بهمن که صدرنشینی خود را تثبیت کرده، هنوز نمی‌توانیم بگوییم جایگاه تیم ما و بقیه تیم‌ها در جدول چگونه خواهد بود. 

وی همچنین میزان آمادگی بازیکنان را مطلوب دانست و گفت: بازیکنان ما از لحاظ آمادگی به حد مطلوب خود رسیده‌اند. خداروشکر مصدومیت زیادی نداشتیم و جزئی بوده است. بازیکنان در صورت مصدومیت سعی می‌کنند خیلی زود خودشان را به آمادگی برسانند و به تیم ملحق شوند.  

شمس در پایان درباره هدف‌گذاری تیم برای امسال توضیح داد: هدف باشگاه فقط این بود که این تیم در لیگ برتر امسال حضور پیدا کند و کسب مقام و عنوان منظور نشده بود. خداروشکر بازیکنان ما توانستند بیشتر از آنچه بقیه انتظار داشتند، خودشان را نشان دهند و حتی توانستند چند تیم مدعی سال‌های پیش لیگ برتر را شکست دهند. 

به گزارش ایسنا، شاگردان فرحناز شمس امروز (سه‌شنبه، 11 بهمن) در حالی به مصاف تیم شهرداری گرگان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌روند، که دیدار رفت را به سود خود پایان برده بودند و به دنبال تکرار نتیجه دور رفت هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha