• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401111108869
  • خبرنگار : 50026

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی خبر داد:

بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی به روال عادی از فردا

بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی به روال عادی از فردا

ایسنا/خراسان جنوبی سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی به روال عادی خبر داد.

علیرضا عباس زاده، عصر امروز سه شنبه ۱۱ بهمن در حاشیه جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، ضمن تبریک آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه، با برگشت ساعت کاری به روال عادی، فعالیت تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شهرداری‌ها ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مصوبات ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان تصریح کرد: با عنایت به این که تمامی دستگاه‌ها از سوخت جایگزین برای گرمایش استفاده می کنند ، لذا محدودیت کاهش زمان فعالیت ادارات حسب مصوبه جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان حذف می‌شود و همه دستگاه‌ها به روال شرایط عادی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار از محدودیت‌هایی گفت که در شرایط افت فشار و در راستای مدیریت مصرف انرژی اعمال شده بود و اظهار کرد: در شرایط بحرانی دو سه هفته قبل، درخصوص استفاده صنایع از گاز، محدودیت‌هایی اعمال شد که از هفته گذشته این محدودیت‌ها برای صنایع کوچک و رده سومی برداشته شد.

عباس زاده با تأکید بر اینکه برای هفته جاری و از فردا، محدودیت‌های اعمال شده ویژه صنایع بزرگ نیز تقلیل می‌یابد، ادامه داد: این صنایع می‌توانند با ظرفیت ۵۰ درصد از انرژی گاز برای سوخت واحد تولیدی خود استفاده کنند.

وی یادآور شد: با این تصمیم، تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی استان عملاً می‌توانند از ظرفیت انرژی گاز برای تولید استفاده کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی با قدردانی از همراهی مردم با مصوبات ستاد مدیریت مصرف انرژی و دقت نظری که در مصرف گاز صورت گرفت، اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم در بحث صرفه جویی در مصرف گاز و شرایط دمایی بهتر در روزهای آینده، شاهد برطرف شدن تمام محدودیت‌ها باشیم، اما علی‌رغم بهتر شدن شرایط، همچنان بر صرفه جویی در مصرف گاز و برق تأکید داریم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha