• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111108889
  • خبرنگار : 30188

آشنایی با ویژگی‌ها و کاربرد ماربل شیت در دکوراسیون داخلی

آشنایی با ویژگی‌ها و کاربرد ماربل شیت در دکوراسیون داخلی

ماربل شیت که به آن استونیت هم گفته می‌شود، نوعی سنگ مصنوعی است که منجر به ایجاد یک فضای لوکس و خیره‌کننده می‌شود. این نوع متریال به سنگ طبیعی شباهت زیادی داشته و به دلیل یک سری خصوصیات از کاربردهای فراوانی در طراحی داخلی محیط برخوردار می‌باشد. استونیت از کلمه استون گرفته شده که به معنای سنگ می‌باشد. در واقع استونیت، سنگی با ظاهر صیقلی بوده که استفاده از آن می‌تواند تغییرات زیادی را در دکوراسیون محیط ایجاد نماید.

به گزارش ایسنا به نقل از آذران پلاست رسا، ماربل شیت از پودر سنگ و رزین PVC تشکیل شده است. ترکیب این دو ماده با همدیگر باعث مقاومت و استحکام هر چه بیشتر این نوع ورق سنگ مصنوعی می‌شود. ضخامت این نوع ورق حدود 4 میلی‌متر بوده و در ابعاد مختلف نظیر: 1.22 در 2.80 تولید می‌شود. طراحی این نوع ورق‌ها، آنقدر زیبا و بی‌نظیر بوده که می‌توان از آنها در مکان‌های مختلف استفاده نمود. استفاده از استونیت در محیط‌هایی چون: راهرو، لابی، پله‌ها، پارکینگ، فضای بین کابینت آشپزخانه، سنگ روشویی در حمام و دستشویی بسیار کاربرد دارد.​

مزایای استفاده از ماربل شیت در دکوراسیون داخلی محیط

مزایای استفاده از ماربل شیت در دکوراسیون داخلی محیط

یکی از مهمترین کاربردهای ماربل شیت این است که می‌توان از آن به عنوان نوعی دیوارپوش جهت زیباتر نشان دادن هر چه بیشتر محیط استفاده نمود. طراحی این نوع ورق‌های سنگ مصنوعی، بسیار یکپارچه بوده و زیبایی منحصر به فردی را در محیط خلق می‌کنند. شما حتی می‌توانید با به کار بردن این نوع سنگ به عنوان سقف کاذب، نواقص و عیب‌های مکان مورد نظر خود را بپوشانید. از جمله مهمترین مزایای استفاده از دیوارپوش ماربل شیت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرعت اجرای بالای آن در مقایسه با سنگ‌های مصنوعی (نصب آسان)
  • جابه‌جایی و حمل آسان ورق‌ها به دلیل وزن کم آنها
  • قابلیت اجرای تمیز و یکپارچه در فضای داخلی محیط
  • قابلیت استفاده از استونیت در طراحی داخلی استخر، حمام و دستشویی به دلیل ویژگی ضد آب بودن آن
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ‌های مختلف
  • بسیار مقاوم در برابر حرارت
  • قابل شست‌وشو 
  • دارای قابلیت آنتی باکتریال جهت استفاده در فضاهای بهداشتی
  • هزینه پایین آن در مقایسه با سنگ‌های طبیعی
  • عدم نیاز به مصالح ساختمانی جهت نصب آن
  • عمل‌کننده به عنوان عایق صوتی
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • کاملاً سازگار با طبیعت

ضرورت استفاده از دیوارپوش ماربل شیت

ضرورت استفاده از دیوارپوش طرح استونیت

استونیت، یکی از بهترین دیوارپوش های تزئینی بوده که استفاده از آن جهت تغییر دکوراسیون داخلی و خارجی محیط بسیار رواج دارد. طراحی این نوع ورق‌ها مانند سنگ‌های مرمر طبیعی بوده و در طرح و رنگ‌های بسیار جذابی در بازار موجود می‌باشند. تنها کافی است که با به کار بردن این الگوها و طرح‌ها در دکوراسیون داخلی و خارجی، زیبایی منحصر به فردی را در محیط خلق نمود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که چرا استفاده از ورق‌های استونیت در دکوراسیون محیط بسیار توصیه می‌شود.

این نوع ورق‌ها، جایگزین مناسبی به جای استفاده از سایر مصالح ساختمانی نظیر: سنگ‌های طبیعی، ام دی اف و پی وی سی در دکوراسیون محیط به شمار می‌روند. ماندگاری بالا، کیفیت تولیدی مناسب و جلوگیری از افزایش تلفات انسانی در بلایای طبیعی از جمله مهمترین مزایای استفاده از این نوع دیوارپوش‌های تزئینی نسل جدید به شمار می‌روند. از طرف دیگر، خاصیت ضد آب بودن، استحکام بالا در برابر ضربه و قیمت پایین باعث شده تا استونیت به عنوان بهترین سازه مصنوعی در طراحی داخلی و خارجی محیط مطرح شود.

ماده‌ای به نام پلی وینیل کلراید (PVC) در تولید ماربل شیت به کار رفته که در صنایع مختلف بسیار کاربرد دارد. ترکیبات به کار رفته در ساخت این ورق.جها کاملاً بی‌خطر بوده و سازگار با محیط زیست می‌باشند. متأسفانه، امروزه در ساخت انواع پنل‌های دیواری ام دی اف، روغن‌ها و مواد شیمیایی مضر به کار رفته که می‌تواند عملکرد نامناسبی از خود در محیط زیست به جا بگذارند. در حالی که دیوارپوش‌های استونیت فاقد این ویژگی منفی می‌باشند. مجموع این عوامل باعث شده تا استفاده از این محصول در صنایع مختلف بسیار رواج یابد.

​تنوع در طرح‌بندی‌های دیوارپوش ماربل شیت

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که استفاده از ماربل شیت را در مقایسه با سایر ورق‌های دکوراتیو موجود در بازار متمایز کرده، طرح‌بندی‌های بسیار متنوع آن می‌باشد. این نوع ورق‌ها در طرح‌های متنوع نظیر: طرح چوب، طرح سنگ مرمر و طرح ساده تولید و به بازار عرضه می‌شوند. آن دسته از افرادی که نمای داخلی ساختمان برای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، می‌توانند ماربل شیت‌های طرح سنگ را جهت زیباتر نشان دادن فضای موردنظر خود انتخاب نمایند.

​آذران پلاست رسا؛ شرکت تولیدکننده محصولات دکوراسیون داخلی کشور

آذران پلاست رسا، یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدی در زمینه طراحی و اجرای دیوارپوش، کفپوش و سقف کاذب می‌باشد. این شرکت تولیدی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش، نصب و طراحی انواع دیوارپوش‌ها و سقف‌های کاذب توانسته تجارب زیادی را در دکوراسیون داخلی و خارجی فضاهای اداری، مسکونی و تجاری کسب نماید. از جمله مهمترین خدمات ارائه شده توسط این شرکت می‌توان به تولید، طراحی و اجرای دیوارپوش، سقف کاذب و کفپوش PVC اشاره نمود.

طراحی محصول در شرکت تولیدی آذران پلاست رسا توسط مهندسین مجرب با استفاده از نرم‌افزارهای روز دنیا انجام می‌شود. اجرا و نصب محصولات دکوراسیون داخلی هم توسط مهندسین ناظر کارآزموده در محل صورت می‌پذیرد. این مجموعه دارای نمایندگی در سراسر کشور می‌باشد. از جمله مهمترین ویژگی‌های استفاده از خدمات این مجموعه می‌توان به ضمانت محصول با گارانتی جنس و نصب پشتیبانی 24 ساعته اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و خدمات قابل ارائه آن می‌توانید به سایت آذران پلاست مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۴ ۰۹:۵۱

سلام و عرض ادب لطفاً آدرس نمایندگی های مشهد رو ارسال کنید ممنون