• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401111108956

عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛

دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها محور برنامه‌های اجرایی باشند

دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها محور برنامه‌های اجرایی باشند

ایسنا/قم رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: قم ظرفیت‌های هنری زیادی دارد که باید از آن بهره ببریم و برنامه‌های ویژه‌ای برای دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها تدارک ببینیم.

مصطفی ملایی امروز سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد به رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی  و به میدان آوردن مردم دو رویکرد خوب این شورا در اجرای برنامه‌های امسال است.

وی به شورای هماهنگی پیشنهاد تشکیل یک اندیشکده را داد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این ظرفیت را دارد که یک اندیشکده تأسیس کرده و یک فضای نخبگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی طرح‌های نو ایجاد کند، همچنین از ظرفیت‌های هنرمندان به‌صورت گسترده در این فضا باید استفاده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: قم ظرفیت‌های هنری زیادی دارد که باید از آن بهره ببریم و برنامه‌های ویژه‌ای برای دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها تدارک ببینیم.

وی در ادامه جلسه در خصوص لایحه تعدیل قرارداد بهره‌برداری ناوگان اتوبوس‌رانی تأکید کرد: این لایحه در حیطه وظایف شورای شهر نیست و شهرداری خود می‌تواند این قرارداد را اصلاح کند و تنها مصوبه کمیسیون به شهرداری ارسال شود و نیاز به مصوبه شورا ندارد.

ملایی در پایان به مشکلات تملک در عرصه پروژه بسط شرقی اشاره کرد و گفت: پروژه‌های شهری اگر قرار باشد اجرایی شود نباید قدرت ریسک را از مدیر منطقه سلب کنیم زیرا پروژه شهری جلو نخواهد رفت و باید از مدیر خود حمایت کنیم زیرا این پروژه برای شهر قرار است اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha