• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401111209167
  • خبرنگار : 50038

۴۸ روستای ملایر در محاصره برف

۴۸ روستای ملایر در محاصره برف

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه در پی ریزش برف و باران شدید در برخی راه‌های فرعی شاهد انسداد مسیرها هستیم، گفت: در حال حاضر ۴۸ روستای ما در محاصره برف هستند و برق ۲۱ روستای این شهرستان نیز قطع است.

سلمان اسماعیلی شامگاه گذشته-سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه- در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر، مطرح کرد: از بعدازظهر دیروز شاهد ریزش برف و باران در شهرستان بودیم و در بسیاری از نقاط میزان بارش‌ها شدید گزارش شده است.

وی از اسکان تعدادی از همشهریان و هموطنان گرفتار در برف در مراکز مختلف شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در برخی ارتفاعات و گردنه‌ها میزان ریزش برف تا یک متر گزارش شده که خداوند را بابت این نعمت الهی شکر می‌کنیم.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در پی ریزش برف و باران شدید در برخی راه‌های فرعی شاهد انسداد مسیرها هستیم، افزود: در حال حاضر ۴۸ روستای ما در محاصره برف هستند و برق ۲۱ روستای این شهرستان نیز قطع است.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری و برق در تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و اتصال برق این روستاها هستند، گفت: برای حفظ مراقبت از جان مردم و مسافران، دستگاه‌های امدادی هلال احمر، شهرداران و سایر دستگاه‌ها با تمام توان پای کار هستند.

اسماعیلی ادامه داد: در برخی محورهای مواصلاتی این شهرستان تعدادی از همشهریان و هموطنان ما که گرفتار برف شدند و به خاطر لغزندگی جاده‌ها امکان تردد نداشتند، در مراکز مختلف اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه با آمادگی اعضای ستاد بحران در شهرستان مشکل جدی به واسطه ریزش برف نداریم، خاطرنشان کرد: آمادگی خوبی در این شهرستان وجود دارد و امیدواریم تا ساعاتی دیگر راه‌های مواصلاتی مسدود حوزه استحفاظی شهرستان ملایر و راه‌های فرعی بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه از شهروندان درخواست داریم تا حد امکان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت تردد حتماً از زنجیرچرخ استفاده کنند، افزود: با تلاش ستاد بحران همچون اداره راهداری، بخشداری‌ها، اورژانس، هلال احمر، شهرداری‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حال حاضر مشکلی به واسطه ریزش برف نداریم.

فرماندار ملایر در پایان گفت: راه‌های مواصلاتی و اصلی این شهرستان در حوزه استحفاظی باز و تردد در جریان است و در تلاش هستیم در صورت ادامه ریزش برف، تا صبح مسیرها باز باشد و مشکلی متوجه مردم نباشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۰۹:۳۰

لطفا گزارشی هم از مسدود شدن گردنه اسدآباد بعلت بارش برف و زمان بازگشایی این محور مهم تهیه فرمایید . با تشکر