• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401111209320
  • خبرنگار : 50474

فرماندار:

۵۳ طرح عمرانی دهه فجر در فهرج کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود

۵۳ طرح عمرانی دهه فجر در فهرج کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود

ایسنا/کرمان فرماندار فهرج از کلنگ زنی و بهره‌برداری ۵۳ طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و هنری با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

حسین سعید نیا شامگاه ۱۱ بهمن ماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و آموزشی در شهرستان فهرج برگزار می‌شود .

وی افزود: افتتاح سه مدرسه ۶ کلاسه، بهره برداری از طرح‌های برق رسانی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، کلنگ زنی پروژه تامین برق روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، بهره برداری از طرح‌های آبرسانی، بهره برداری از یک مجتمع گردشگری با اعتبار ۹ میلیارد تومان، افتتاح طرح‌های مختلف با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح دو باب مدرسه عشایری با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر طرح هاست.

او تصریح کرد: بهره برداری از طرح های ورزشی با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان در سطح روستاهای بخش مرکزی، افتتاح طرح‌های روستایی بخصوص روشنایی معابر، آسفالت معابر ، بهره برداری از دو پارک روستایی در بخش نگین، افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی طرح‌های روستایی در بخش نگین کویر، یک پروژه پرورش مرغ گوشتی 6000 قطعه‌ای در بخش مرکزی و با اعتبار یک میلیارد تومان از طرح‌هایی است که به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره بر داری می‌رسند.

سعیدنیا بیان کرد: همچنین در بخش کشاورزی چهار طرح آبیاری کم فشار و یک سردخانه و صنایع بسته بندی خرما به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار فهرج گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح مسابقات ورزشی، برگزاری میز خدمت با حضور مدیران در مراسم نماز جمعه و پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردم، برگزاری جشن میلاد امام علی (علیه السلام) در سطح شهرستان، برگزاری جشنوار بومی، محلی بخش نگین کویر در دهستان چاهدگال، حضور مدیران ادارات در روستاها برای تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی و گزارش کار به مردم، برگزاری مسابقات بومی و محلی در بخش مرکزی، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی از برنامه‌هایی است که در دهه فجر در شهرستان فهرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha