• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401111209538
  • خبرنگار : 50228

مدافع تیم:

مسئولان به دادِ استقلال ملاثانی نمی‌رسند / مدیرعامل باشگاه تنهاست

مسئولان به دادِ استقلال ملاثانی نمی‌رسند / مدیرعامل باشگاه تنهاست

ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این که مدیرعامل ما تک و تنها است، گفت: انتظار می‌رود مسئولان استان خوزستان به او کمک کنند اما هیچ کسی به داد استقلال ملاثانی نمی‌رسد.

محمدامین سعیداوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تساوی پرگل استقلال ملاثانی مقابل  چوکای تالش اظهار کرد: تیم ما در این دیدار با یک گل از چوکا جلو بود اما متأسفانه در دقایق پایانی بازی تمرکزمان را از دست دادیم و حریف توانست با سه گل از ما پیش بیفتد و این علی‌رغم موقعیت‌هایی بود که ما پیش از این به دست آورده بودیم اما خدا را شکر بازی را به تساوی کشاندیم.

وی ادامه داد: ۱۱، ۱۲ بازیکن تیم ما در نیم‌فصل از تیم جدا شدند و بازیکنان ما جدید هستند و کارکردن در چنین شرایطی سخت است. واقعا نیاز داریم سه، چهار بازیکن جذب کنیم تا شرایط‌مان متفاوت شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این سؤال با توجه به جوان بودن تیم‌تان آیا در ادامه رقابت ها توانایی مقابله با حریفان سرسخت لیگ یکی را دارید؟ گفت: کار بسیار سخت است و تمام تیم‌ها هزینه کرده‌اند اما در تیم ما فقط آقای علاقبند مدیرعامل باشگاه از تیم حمایت داشته و واقعاً کم نگذاشته است. البته برخی بازیکنان دریافتی زیادی نداشته‌اند و خود من فقط ۱۵ درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کرده‌ام و حتی قصد داشتم فسخ قرارداد کنم اما به خاطر قول‌هایی که داده شد در تیم ماندم.

وی افزود: مدیرعامل ما تک و تنها است و انتظار می‌رود مسئولان استان خوزستان به او کمک کنند اما هیچ کسی به داد استقلال ملاثانی نمی‌رسد. ما الان می‌توانیم سه بازیکن برای تقویت تیم بگیریم اما هنوز کسی برای تیم کاری انجام نداده است و مشکل مالی وجود دارد.

سعیداوی در خصوص گلی که به چوکا از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، عنوان کرد: من از سال گذشته از روی ضربات ایستگاهی گلزنی می‌کردم و روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنم و به نوعی تبحر دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha