• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401111209832

بختیاری پس از نواختن زنگ انقلاب در هنرستان فنی والفجر قم؛

مردم‌سالاری دینی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

مردم‌سالاری دینی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: مردم‌سالاری دینی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود که وظیفه همه مردم و مسئولان است که در حفظ آن تلاش کنیم.

حسن بختیاری امروز چهارشنبه 12 بهمن‌ماه پس از نواختن زنگ انقلاب در هنرستان فنی والفجر قم در سخنانی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی اتفاقی بزرگ در تاریخ کشور به شمار می‌رود که منشأ عزت و پیشرفت ملت ایران شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود که وظیفه همه مردم و مسئولان است که در حفظ آن تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مسائل و مشکلات موجود در کشور را مورد تأکید قرار داد و آن را حاصل توطئه‌های دشمنان و بی‌تدبیری برخی از مسئولان دانست و گفت: رفع مشکلات کشور نیازمند کار و تلاش مضاعف دارد و قطعاً این گره‌ها به دست توانمند آینده‌سازان ایران اسلامی بازخواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب از جمله دستگاه‌های خدمتگزار در سطح استان است، یادآور شد: آب به عنوان نیاز اساسی در زندگی بشر است و تأمین آب در شهر قم با جمعیت بیش از یک‌میلیون نفر موضوع مهمی است که با تلاش صادقانه همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب به انجام می‌رسد.

مهندس بختیاری از دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی یاد کرد و خطاب به دانش آموزان هنرستان فنی والفجر قم گفت: شما می‌توانید با تحصیل دانش، ارتقا اطلاعات خود در حوزه مسائل فنی و کسب تجربه در مجموعه‌هایی نظیر آب و برق که جزو حوزه‌های مؤثر در زندگی مردم هستند مشغول به خدمتگزاری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha