• پنجشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401111310623
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان:

جمع‌آوری مدارس کانکسی در گلستان آغاز شد

جمع‌آوری مدارس کانکسی در گلستان آغاز شد

ایسنا/گلستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با اشاره به آغاز جمع‌آوری مدارس کانکسی در سطح استان، گفت: تا سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان برچیده می‌شود.

وحید فراهی امروز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن در مراسم افتتاح ۱۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور اظهار کرد: همزمان با مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اداره‌کل نوسازی مدارس گلستان همزمان با سراسر کشور اقدام به کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۵ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان کرده است.

وی ادامه داد: امروز پروژه سه‌کلاسه خیرساز کلاجان قاجار به مناسبت دهه فجر در گلستان به بهره‌برداری رسید و همزمان با این پروژه، یک هزار و ۱۰۰ پروژه آموزشی و ورزشی در سراسر کشور با حضور ریاست جمهور و به دستور ایشان افتتاح شد و جشن بزرگ مدرسه‌سازی در سطح کشور برپا شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های دهه فجر گلستان ۷۰ کلاس درس به ظرفیت فضای آموزشی استان افزوده شد، افزود: اداره‌کل نوسازی مدارس گلستان در حوزه‌های مختلف اعم از مشارکت خیرین و تجهیز مدارس اقدامات خوبی انجام داده است.

جمع‌آوری مدارس کانکسی در گلستان آغاز شد

فراهی، مجموع مشارکت‌های خیرین در امر مدرسه‌سازی از ابتدای سال جاری تاکنون را حدود ۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: در بخش خرید  تجهیزات آموزشی، پرورشی و گرمایشی نیز حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شد و تجهیزات لازم خریداری و در سطح مدارس استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: اقدام خوب دیگری که در استان آغاز شده و در سه ماهه نخست ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد شناسایی مدارس کانکسی است، متاسفانه شاهد رشد فزاینده مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان هستیم که اکثر این مدارس در نقاط محروم و عشایری در شهرستان‌های گنبدکاووس و مراوه‌تپه مستقر هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان متذکر شد: به مناسبت ایام الله دهه فجر جمع‌آوری مدارس کانکسی در سطح استان گلستان آغاز می‌شود و تا سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha