• جمعه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401111411060
  • خبرنگار : 50589

مالک باشگاه تراکتور:

با تراکتور به تیمداری ادامه می‌دهم

با تراکتور به تیمداری ادامه می‌دهم

ایسنا/آذربایجان شرقی مالک باشگاه تراکتور، با بیان اینکه با این تیم به تیمداری خود در فوتبال ادامه خواهد داد، تاکید کرد: سرمربی فعلی تراکتور یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال ایران به‌حساب می‌آید.

به گزارش ایسنا محمدرضا زنوزی، روز جمعه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، در گفت‌وگو با برنامه "ورزش‌ومردم" شبکه یک سیما با ابراز همدردی با زلزله‌زدگان خوی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم هر چه از دستمان برمی‌آید را برای مردم انجام دهیم، ما کارهای مختلفی را در راستای کمک‌رسانی به هموطنان عزیزمان در خوی در دستورکار قرار داده‌ایم و همچنین عواید حاصل از بلیت‌فروشی دیدار هفته گذشته و همچنین دیدار بعدی تراکتور در تبریز به مردم خوی اختصاص داده شده‌است، علاوه بر آن نیز یکسری از اقلام را تهیه کرده‌ایم که در طی روز های آینده آن‌ها را به خوی ارسال خواهیم کرد.

او در رابطه با نتایج به‌دست آمده تراکتور در دوران حضور خمز روی نیمکت این تیم، عنوان کرد: به‌نظرم "پاکو خمز" یکی از بهترین مربیان خارجی است که فوتبال ایران تا به‌امروز به خود دیده است، قرارداد تراکتور با این سرمربی ۱/۵ ساله است و در صورتی که شاهد نتیجه‌گیری و جواب دادن این مربی به خواسته‌های تراکتور باشیم تمدید قرارداد را در دستورکار قرار خواهیم داد تا این قرارداد را طویل‌المدت کنیم.

زنوزی ادامه داد: ورود مجموعه مس‌سونگون ورزقان برای ایجاد تغییروتحولات منتفی شد من هم تعصب خاصی نسبت به مردم‌ وهمشهریان‌ام دارم و تصمیم گرفته‌ام که با تراکتور به تیمداری ادامه دهم.

وی افزود: عدم ثبات یکی از نقاط ضعف تراکتور در سال های اخیر بوده است و اکنون شاهد این هستیم که این موضوع درحال برطرف شدن است، به‌نظرم اکثر تیم ها در ایران بی‌ثباتی را تجربه می‌کنند اما رسانه‌ها این موضوع را در تراکتور برجسته‌تر کردند.

مالک باشگاه تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: اکنون مشکلی که در بازار نقل‌وانتقالات و بازیکن فوتبال کشورمان وجود دارد این است که قیمت بازیکنان معمولی داخلی از بازیکنان برجسته خارجی افزایش یافته است که معتقدم راهکار حل این موضوع برای متعادل‌سازی بازار نقل‌وانتقالات و خریدوفروش بازیکنان، افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی برای باشگاه ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha