• جمعه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401111411104
  • خبرنگار : 71457

ترکیه خطاب به سفیر آمریکا: دستان کثیفت را از سر ترکیه بردار!

ترکیه خطاب به سفیر آمریکا: دستان کثیفت را از سر ترکیه بردار!

وزیر کشور ترکیه با انتقاد شدیداللحن از سفیر آمریکا در آنکارا، از وی خواست تا "دستان کثیفش را از ترکیه بردارد".

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه اعلام کرد: هر سفیر آمریکایی که به ترکیه می آید، برای آسیب و آزار ترکیه تلاش می‌کند. من به سفیر آمریکا از این جا می‌گویم روزنامه نگارانی را که به آنها دیکته می‌کنی، می‌شناسم، دستان کثیفت را از سر ترکیه بردار. من این را به صورت کاملاً آشکار می‌گویم... دستان کثیفت را از ترکیه بردار. من به صورت آشکار کاری را که کردید و گام‌هایی را که برداشتید و اینکه چگونه می‌خواهید ترکیه را دچار دستپاچگی کنید، می‌دانم. دستان کثیفت را بردار و آن نقاب‌های خندان را کنار بزن، همه چیز آشکار است.

وی افزود: هر سفیر آمریکا می‌پرسد که چگونه می‌تواند ترکیه را آزار بدهم. این یکی از بزرگ‌ترین مصیبت‌های ترکیه طی سال‌های عدیدی بوده است. او سفیران دیگر را جمع می‌کند و تلاش می‌کند که به آنها مشورت دهد. همان کار را دراروپا انجام می‌دهند، سفارت آمریکا اروپا را اداره می‌کند.

پیشتر سفارت آمریکا به اتباع این کشور نسبت به خطر وقوع حملات تروریستی در مرکز استانبول هشدار داده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۴ ۱۷:۵۷

آقای سویلو شما هم دست تو از روی سوریه عراق لیبی آذربایجان ارمنستان یونان بردار

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۴ ۱۸:۰۴

درود . این یک حرکت رو شده از ترکیه است که وقتی با کشوری با لحن تند صحبت می‌کند. بدین معنی است که قصد دارد تمام قد طرف را در آغوش بگیرد این ژست اقای اردوغان و کابینه اش بر همه روشن است . در مورد اسرائیل هم به همین طرق شروع و در نهایت در بغل اسرائیل ارام گرفت . حالا نوبت به آمریکا رسیده . چشم و دل اقای پوتین روشن تمام

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۶ ۱۴:۲۹

ترکیه درتلاش هست درنبود حاج قاسم خلا ناشی فقدان آن شهید عزیز رو بنفع خودش پر کند و در تلاش هست هاکان فیدان رو به کشورهای مصیبت دیده از طرف ترکیه شده اند برای خودش مصادره کنه ولی کور خونده مکتب حاج قاسم هیچوقت متوقف نخواهد شدد