• شنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401111511317
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل ارشاد گلستان:

دشمن به‌دنبال سنگ‌اندازی در مسیر پرصلابت ایران اسلامی است

دشمن به‌دنبال سنگ‌اندازی در مسیر پرصلابت ایران اسلامی است

ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: مستکبران و جهانخواران می‌خواهند به بهانه‌های مختلف در مسیر پرصلابت ایران اسلامی سنگ‌اندازی کنند.

محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار ایسنا با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه می‌خواهند انقلاب شکوهمند اسلامی را که وارد چهل و چهارمین سال شده دچار حاشیه کنند و بین فرق و مذاهب مختلف ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با سوء‌گیری‌ها و برداشت‌های نامناسب و سخنان بیهوده بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند، افزود: وحدت حاکم در استان گلستان مثال‌زدنی است و دشمن می‌خواهد به این مسئله خدشه وارد کند، گرچه مردم ما آگاه‌تر و بیدارتر از همیشه هستند و به پایداری اقتدار، عزت و صلابت ایران اسلامی و تقویت وحدت کمک خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اضافه کرد: همه به‌ویژه کسانی که در کسوت اندیشه، فرهیختگی و دین هستند را به منش دین‌مدارانه، آگاهانه و برآمده از عمق باورهای دینی دعوت می‌کنیم انتظار است به سخنان خود عمل کنند و فرامین دینی و قرآنی را مورد پاسداشت قرار دهند.

رعیت، اقدام سخیف پارالمان اروپا در قرار دادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد و گفت: مستکبران و جهانخواران می‌خواهند به بهانه‌های مختلف در مسیر پرصلابت ایران اسلامی سنگ‌اندازی کنند لذا اقدام به تحریم نهاد اقتدارآفرین سپاه کردند که این اقدام نابخردانه و سیاسی پارلمان اروپا بسیار سخیف است و ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما پاسدار هستیم و قدر پاسداران را می‌دانیم، بیان کرد: سپاه در حوادث گوناگون اعم از سیل و زلزله در کنار مردم نقش‌آفرین بوده که بسیار ارزشمند است و مردم هرگز این خدمات را فراموش نمی‌کنند و تصمیم نابخردانه اروپا از علاقه و ارادت مردم به سپاه کم نخواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه هر چه دشمن بخواهد نفاق و اختلاف ایجاد کند مردم هوشیارند و پیوندها عمیق‌تر خواهد شد، تصریح کرد: سپاه الگوهای بی‌نظیر خدمت را به مردم معرفی کرده که سردار سلیمانی یک مصداق بارز سپاهی در تراز انقلاب اسلامی و اسوه‌ای نیکو است و برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و اقتدارآفرینی جمهوری اسلامی پای کار آمد و داعش را نابود کرد.

رعیت با تاکید بر اینکه همه ما باید در معرفی خدمات نهادهای انقلابی به‌ویژه سپاه نقش‌آفرین باشیم و لحظه به لحظه خدمات بی‌نظیر آنها را برجسته کنیم، یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد خود در دل‌های مردم ریشه دوانده و کشورهای مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی را الگوی خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه باید به این مهم که قبل از انقلاب اسلامی چه بودیم و امروز چه شدیم بیشتر توجه کنیم، تاکید کرد: رسانه‌ها با مراجعه به چهره‌های انقلاب اسلامی، پای خاطرات و سخنان آنها بنشینند و با انعکاس سخنان آنها در مسیر فرهنگ‌سازی و تبیین دستاوردهای انقلاب گام بردارند، پیشرفت و توسعه امروز و خدمت‌رسانی به دورترین و محروم‌ترین نقاط به برکت انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در پایان از برگزاری ۱۳۰ عنوان برنامه در قالب‌های مختلف اعم از جلسات تبیینی، جنگ‌های شادمانه، دیدار با بزرگان و تقش‌آفرینان انقلاب اسلامی، حمایت از فعالیت‌های مردمی، برگزاری ۱۴ عصر شعر و غیره به‌مناسبت دهه مبارک فجر در استان گلستان خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha