• شنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401111511406
  • خبرنگار : 50490

امام جمعه بابل:

دشمن با بهره‌گیری از رسانه رویکرد کتمان و تحریف را علیه انقلاب اجرا می‌کند

دشمن با بهره‌گیری از رسانه رویکرد کتمان و تحریف را علیه انقلاب اجرا می‌کند

ایسنا/مازندران امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دشمن با بهره‌گیری از رسانه رویکرد کتمان و تحریف را علیه انقلاب اجرا می‌کند، گفت: دشمن سعی دارد گذشته تاریک را برای نسل جوان زیبا کرده و دستاورد انقلاب را ناچیز جلوه دهد.

حجت الاسلام حسن روحانی در آئین تجدید میثاق با نماینده فقید امام و رهبری در مازندران مرحوم آیت الله هادی روحانی ضمن تبریک دهه فجر و ولادت امام علی (ع) اظهار کرد: انقلابی بابرکت‌تر از انقلاب اسلامی نداشتیم که منشا تحول عظیم برای ملت و جهان شد.

روحانی با اشاره به اینکه دشمن با بهره‌گیری از رسانه خود ظالمانه‌ترین برخوردها را علیه انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: دشمن رویکرد کتمان و تحریف را در پیش گرفته است تا خدمات و واقعیات انقلاب را حذف و مشکلات را در جامعه پررنگ‌تر نشان دهد.

وی افزود: دشمن سعی دارد فضای تاریک را به‌جای فضای روشن به نسل جوان نشان دهد و تاریخ گذشته را تحریف و دگرگون کند تا تعریف نادرستی از آینده قبل انقلاب داشته باشد.

روحانی گفت: دشمن می‌خواهد اوضاع واحوال گذشته را بزک کند و به خورد نسل جوان که این صحنه‌ها را ندیدند، بدهد.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه ما در این دهه تبیین شرایط تلخ گذشته است که این صحنه‌ها را برای مخاطبین به‌خصوص برای نسل جوان و دانشجو بازگو کنند .

امام جمعه بابل یادآور شد: ملت ما انقلاب کرد تا شرایط گذشته را به شرایط مطلوب بدل کند با کمال تعجب با تمام تنگناها و مشکلات این انقلاب دچار واماندگی نشده ومشکلات را با درایت خود حل می‌کند.

وی وظیفه همه را بیان حقایق برشمرد و گفت: باید از دستاوردهای انقلاب بازخوانی شود و حقایق برای ملت بیان شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کانون مساجد، حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و بازارها نقطه قوت جمهوری اسلامی بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha