• شنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401111511474
  • خبرنگار : 50534

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

وحدت و همدلی مردم منجر به استقلال کشور شد

وحدت و همدلی مردم منجر به استقلال کشور شد

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: استقلال، عزت و سربلندی ایران محصول ایمان و استقامت مردم است.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۵ بهمن‌ماه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه در وقایع اخیر دیدیم که ۱۷ پرچم بالا رفت و به خیال خود می‌خواستند ایران را ۱۷ پارچه کنند، اظهار کرد: در این اغتشاشات، دشمنان هر چه از دست‌شان برآمد انجام دادند اما شکست خوردند.

وی با اشاره به تاثیر اخبار منفی و دروغین و تلاش دشمنان با استفاده از ابزار رسانه‌ای، ادامه داد: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، دلسوز ما نیستند و نبوده‌اند؛ باید خودمان دست‌ هم را بگیریم تا شاهد آبادانی بیش از امروز ایران اسلامی‌ باشیم. لذا وحدت و همدلی مردم منجر به استقلال و پیشرفت کشور شد.

خاتمی با اشاره به بصیرت مردم، اضافه کرد: شعار مرگ بر آمریکا فقط مختص به ایران نیست چرا که در دنیا همه آن‌هایی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند این شعار را سر داده و می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران و اسلام، ابراز کرد: از این راهی که با رهنمودهای رهبر عالم و فرزانه شروع کرده‌ایم به عقب برنخواهیم گشت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب‌های بزرگ دنیا را با انقلاب ایران اسلامی مقایسه کنید، اذعان کرد: موانع زیادی از جمله تحریم، دشمنی، تجهیز گروهک‌ها و منافقان علیه انقلاب اسلامی ایران را داریم، با این همه این پیشرفت و حرکت رو به جلو بوده است.

امام‌جمعه زنجان با اشاره به تلاش دشمنان در ایجاد مشکل در مسیر ایران اسلامی، بیان کرد: با آرای ۹۸.۲ درصدی پیمان بستیم و لازمه ادامه این راه، استقامت است.

وی با اشاره به تعداد ۳۵۳۵ هزار شهید تقدیمی استان در ادوار مختلف، تشریح کرد: هر یک از این‌ها نورچشم خانواده‌ای بودند که به خاطر استقلال ایران جان‌شان را فدا کردند.

خاتمی با اشاره به اینکه ما به عقب و سلطنت طاغوت برنخواهیم گشت، افزود: دست از قرآن و اسلام برنخواهیم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه هرکس عزت و خوش‌نامی را بخواهد، با مقاومت در برابر ظالم و ناحقی سربلند خواهد شد، تصریح کرد: هر که راه حقارت را انتخاب کند اگر وجدان بیداری داشته باشد، روزی ۷۰ بار زنده می‌شود و می‌میرد. 

وی با بیان اینکه وعده‌ خداوند حق است و اگر پای استقامت خود بایستیم خداوند مددرسانی می‌کند، افزود: دیدیم کل دنیا پشت سر صدام بود اما نصرت خدا را در دفاع‌مقدس مشاهده کردیم.

خاتمی با تاکید بر اینکه تنها راه استقامت است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی دست‌آوردهای زیادی داشته و اکنون ۹۰ درصد روستاهای ما آسفالت است.

این مسئول با اشاره به برق‌رسانی و ارائه خدمات عمرانی به روستاها پس از انقلاب، ابراز کرد: از کاستی‌ها دفاع نمی‌کنیم، قطعا اشکالاتی هست اما مسئله این است که به عقب برنمی‌گردیم. در مقام  انصاف نگاه کنیم اقدامات خوبی انجام شده است‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha