• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401111611763
  • خبرنگار : 50037

۳۲ طرح بهداشتی، درمانی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی اسدآباد در دهه فجر

۳۲ طرح بهداشتی، درمانی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی اسدآباد در دهه فجر

ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ۳۲ طرح بهداشتی و درمانی قابل افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

دکتر الهه عزتی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد، شش پروژه با اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد ریال به پروژه‌های قابل افتتاح و ۲۶ پروژه با اعتباری افزون بر ۸۸۶ میلیارد ریال به پروژه‌های قابل کلنگ زنی اختصاص دارد که برای خدمات دهی هر چه بهتر و مطلوب تر به مردم شهرستان است.

وی اظهار کرد: افتتاح و راه اندازی مرکز خونگیری با اعتباری افزون بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال، افتتاح نخستین مرکز درمان ناباروری سطح دو شهرستان اسدآباد در بیمارستان قائم(عج) برای انجام درمان ناباروری زوجین با اعتباری افزون بر ۵۵۰۰ میلیون ریال، افتتاح کلینیک تخصصی ویژه مستقل امید، کلینیک توانبخشی فیزیوتراپی و کاردرمانی و افتتاح مرکز آزمون آنلاین دانشکده علوم پزشکی در دهه فجر انجام می شود.

عزتی یادآور شد: مرکز آموزش بهورزی با اعتبار مورد نیاز ۱۵۰ میلیارد ریال، مرکز خدمات جامع سلامت  شهری و روستایی شامل سه طرح با اعتبار مورد نیاز ۲۴۰ میلیارد ریال، محل زیست سرایداری مراکز خدمات جامع سلامت شامل هفت طرح با اعتبار مورد نیاز ۸۱ میلیارد ریال، خانه بهداشت شامل ۱۲ طرح با اعتبار مورد نیاز ۱۸۰ میلیارد ریال، مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری با اعتبار مورد نیاز ۶۰ میلیارد ریال، آزمایشگاه مرکز بهداشت اسدآباد با اعتبار مورد نیاز ۷۵ میلیارد ریال و افزایش ظرفیت اتاق عمل بیمارستان قائم(عج) با اعتبار مورد نیاز ۸۰ میلیارد ریال پروژه‌هایی است که در دهه فجر کلنگ زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی در ادامه از ۵۰ پروژه عمرانی در دست اجرا در حوزه دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۳۸ پروژه مربوط به پروژه‌های معاونت بهداشتی با اعتباری افزون بر ۵۵۰ میلیارد ریال، هفت پروژه مربوط به معاونت درمان، سه پروژه معاونت آموزشی دانشکده و دو پروژه عمرانی نیز به اورژانس پیش بیمارستانی اختصاص دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پایان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ساختمان دانشکده پرستاری شهرستان مطرح کرد: ۲۵ درصد کل ابنیه بهداشت شهرستان اسدآباد در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده تخریب و بازسازی و ۲۰ درصد ابنیه بهداشتی تعمیرات اساسی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha