• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401111612027
  • خبرنگار : 50167

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

افتتاح ۳۷ طرح بزرگ صنعت برق استان زنجان

افتتاح ۳۷ طرح بزرگ صنعت برق استان زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ۳۷ پروژه در قالب ۵۸۹ ریزپروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۲۲ میلیارد ریال در استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

پیام جوادی صبح امروز (۱۶ بهمن‌ماه) در آیین بهره‌برداری از ۳۷ طرح بزرگ صنعت برق استان زنجان که به مناسبت دهه فجر در شرکت توزیع برق استان برگزار شد، اظهار کرد: از هفته دولت تاکنون، ۳۷ پروژه در قالب ۵۸۹ ریز پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۲۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی در رابطه با پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، افزود: تامین برق روستای زنگی حاج اصغر، تامین برق پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار شبکه‌های توزیع، توسعه و اصلاح شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی و هوشمندسازی شبکه‌های توزیع نیروی برق از جمله پروژه‌های شاخص آماده  بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان است.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه برق‌دار کردن پست جدید سبزمیدان طی ۱۵ روز با همکاری سه دستگاه اجرایی استان زنجان به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: ۲۸۲ پروژه اصلاح و بهینه‌سازی با اعتبار ۷۳۸۷۸۱ میلیون ریال، ۱۳۱ پروژه توسعه و احداث با اعتبار ۱۸۷۳۸۱ میلیون ریال، ۲۳ پروژه روشنایی معابر با اعتبار ۳۴۲۱۱ میلیون ریال، ۱۴۳ پروژه توسعه و اصلاح روستایی با اعتبار ۳۰۸۷۵۸ میلیون ریال و ۱۰ پروژه پیک‌سایی با اعتبار ۵۸۰۹۱ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه در پروژه تبدیل سیم مسی به کابل با هدف جلوگیری از سرقت و شبکه و کاهش اتصالی‌ها انجام شده و در این پروژه‌ها شبکه بازطراحی انجام می‌شود، گفت: طرح‌های روشنایی معابر در روستاها همزمان با اصلاح بهینه و تعویض سیم و کابل روستاها انجام می‌شود و در بسیاری از روستاها چراغ‌های فرسوده را تعویض کرده، چراغ‌های نو و ال‌ای‌دی را جایگزین کرده‌ایم.

جوادی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ پست جدید به شبکه توزیع برق استان زنجان افزوده شده است، خاطرنشان کرد: اکنون ۹۰۶ روستای استان زنجان دارای برق هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha