• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111612359
  • خبرنگار : 30188

مقایسه کولر گازی جنرال با اجنرال

مقایسه کولر گازی جنرال با اجنرال

حتماً شما هم نام کولر گازی اجنرال و کولر گازی جنرال را شنیده‌اید و این دو عنوان برای شما آشنا است، اما نمی‌دانید که چه تفاوتی میان این دو کولر گازی وجود دارد. با توجه به شباهتی که بین این دو نام وجود دارد ممکن است عده‌ای گمان کنند شرکت تولیدکننده کولر گازی جنرال و کولر گازی اجنرال یکی است و هیچگونه تفاوتی میان عملکرد این دو کولر وجود ندارد اما باید بدانید که چنین گمانی اشتباه بوده و نمی‌توان گفت که کیفیت، راندمان، عملکرد، قیمت و حتی کشور سازنده این دو برند یکسان است.

به گزارش ایسنا به نقل از ونداد کولر، تنها چیزی که بین کولر گازی جنرال و اجنرال یکسان می‌باشد این است که هر دو دستگاه با هدف تهویه مطبوع فعالیت دارند. شباهتی که بین کولر گازی جنرال و اجنرال می‌باشد دو منظوره بودن آنهاست. به عبارت دیگر هر دو کولر گازی از حالت گرمایش و سرمایش برخوردار می‌باشد. توجه داشته باشید که ما در این مطلب به مقایسه کولر گازی جنرال با اجنرال پرداخته‌ایم؛ به منظور دریافت تفاوت میان این دو کولر بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

مهمترین تفاوت‌های میان کولر گازی جنرال و اجنرال

همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم ممکن است که تفاوت در کارایی کولر گازی جنرال با اجنرال زیاد نباشد چرا که هر دو نوع کولر با هدف سرمایش و گرمایش عملکرد خود را انجام می‌دهند اما تفاوت میان کولر گازی جنرال و اجنرال در یک‌سری موارد دیگر می‌باشد که مهمترین آنها را در ذیل شرح می‌دهیم:

تفات در میزان قدرت پرتاب باد در کولر گازی جنرال و اجنرال

بهتر است بدانید قدرت پرتاب باد در کولر گازی اجنرال در مقایسه با کولر گازی جنرال بسیار بیشتر است و همین مسئله منجر می‌گردد که کولر گازی اجنرال در دو حالت گرمایشی و سرمایشی نسبت به کولر گازی جنرال از میزان پرتاب باد بیشتری برخوردار باشد؛ علاوه بر این موارد کولر گازی اجنرال از آپشن توربو نیز برخوردار است که همین مسئله سبب می‌گردد تا پرتاب باد نسبت به زمانی که کولر در حالت عادی فعالیت دارد بیشتر باشد اما کولر گازی جنرال از قابلیت توربو برخوردار نیست به همین خاطر افرادی که از کولر گازی جنرال استفاده می‌کنند شاهد میزان پرتاب باد کمتری هستند. برای مشاهده کولرهای گازی جنرال به این لینک مراجعه کنید.

مقایسه کولر گازی جنرال با اجنرال

تفاوت در مصرف انرژی کولر گازی جنرال و اجنرال

در نظر داشته باشید که کولرهای گازی اجنرال تولید کشور ژاپن است و عموماً توسط کشور تایلند مونتاژ می‌گردد اما کولر گازی جنرال را کشور چین تولید می‌کند و همین مسئله نشان‌دهنده تفاوت عمده میان این دو برند می‌باشد.

بهتر است بدانید کولر گازی اجنرال از سیستم اینورتر برخوردار بوده که همین موضوع کمک می‌کند تا این دستگاه میزان برق و انرژی کمتری را مصرف کند اما کولر گازی جنرال از سیستم اینورتر برخوردار نبوده که متأسفانه عدم استفاده از اینورتر منجر به مصرف بیش از حد برق می‌گردد. همین مورد ارزش خرید کولر گازی اجنرال را بیشتر کرده است.

تفاوت در سیکل تعویض حالت در کولر گازی جنرال و اجنرال

یکی از قابلیت‌هایی که کولر گازی اجنرال دارد سیکل تعویض حالت درون موتور کولر گازی می‌باشد. به طور کلی برخورداری از این قابلیت منجر می‌گردد تا موتور کولر گازی با مشکل یخ‌زدگی مواجه نشده و در نهایت در فصل سرد سال از میزان کیفیت و راندمان این دستگاه کم نخواهد شد اما با توجه به این که کولر گازی جنرال این قابلیت را ندارد بنابراین شاهد یخ‌زدگی موتور در فصل سرما خواهید بود و همچنین در تابستان نیز به راحتی نمی‌تواند محل مورد نظر را خنک سازد و از گرمای موجود در محل بکاهد.

در حالت کلی می‌توان گفت موتور کولر گازی اجنرال طوری طراحی و تولید شده که در تابستان که هوا گرم است سرمای مورد نیاز را به موتور خود می‌دهد و همین موضوع سبب می‌گردد تا فرآیند خنک‌سازی آن را به نحو احسن انجام دهد اما کولر گازی جنرال اینگونه نیست با توجه به این که از این آپشن برخوردار نمی‌باشد قادر به خنک‌سازی موتور خود نبوده و در اثر گرمای موجود در موتور ممکن است اختلالاتی ایجاد گردد که یکی از شایع‌ترین نقص‌های آن این است که داخلی موتور ذوب شده و عملکرد کولر گازی جنرال را با اختلال مواجه می‌کند.

مقایسه کولر گازی جنرال با اجنرال

تفاوت در میزان صدای تولیدشده از کولر گازی جنرال و اجنرال

با توجه به این که کولر گازی اجنرال از قطعاتی استفاده می‌کند که دارای کیفیت بسیار زیادی است بنابراین می‌توان گفت این نوع کولر گازی فعالیت خود را به صورت کاملاً بی‌صدا انجام می‌دهد و زمانی که افراد در منزل و محیط کار خود هستند هیچگونه صدایی را نمی‌شنوند تا آنها را آزار بدهد اما کولر گازی جنرال زمانی که روشن است بسیار پر سر و صدا بوده و درست زمانی که افراد در حال استراحت و رفع خستگی هستند سر و صدای ناشی از فعالیت کولر گازی باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان بسیار اذیت شوند و آسایش و رفاه کامل را به دست نیاورند؛ این مسئله از نظر بسیاری از افراد بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

تفاوت در کیفیت قطعات و لوازم موجود در کولر گازی جنرال و اجنرال

توجه داشته باشید که برند اجنرال بسیار مشهور و پرطرفدار می‌باشد چرا که عملکرد و راندمان بالای آن موجب این مرغوبیت و محبوبیت شده است؛ همچنین زمانی که این دستگاه از سوی کشور سازنده تولید می‌شود قطعات مورد استفاده در آن بسیار با کیفیت است، لذا عملکرد عالی و راندمان بالای آن حاصل قطعات و لوازم با کیفیت موجود در آن می‌باشد.

به طور کلی کولر گازی اجنرال با توجه به میزان دقت و ظرافتی که در هنگام تولید آن به کار گرفته شده و همچنین طراحی بسیار زیبای آن باعث شده که طرفداران زیادی را به دست آورد.

یکی دیگر از نکاتی که نشان‌دهنده کیفیت این محصول می‌باشد ارائه خدمات اجنرال و گارانتی ۱۵ ساله آن می‌باشد، بنابراین هرگاه موتور کولر گازی دچار مشکل شد افرادی که این برند را خریداری کردند طی دوره ۱۵ ساله قادر به تعویض موتور می‌باشند، در حالی که کولر گازی جنرال از این خدمات برخوردار نیست بنابراین کیفیت لازم جهت استفاده روزمره را دارا نمی‌باشد.

تفاوت در گاز مصرفی در کولر گازی جنرال و اجنرال

یکی از تفاوت‌های عمده میان کولر گازی با برند جنرال و اجنرال گاز مصرفی می‌باشد. توجه داشته باشید که به طور معمول شرکت سازنده کولر گازی اجنرال محصولی را تولید کرده است که گاز مورد استفاده آن دقت بسیار زیادی داشته است تا به واسطه آن هیچگونه آسیبی به محیط زیست و لایه اوزون وارد نشود؛ چرا که کولر گازی اجنرال گاز r۴۱۰ استفاده کرده است و این گاز به طور قابل توجهی با محیط زیست به لحاظ سازگاری ارتباط برقرار کرده است؛ به همین خاطر قوانین مربوط به محیط زیست را رعایت نموده که کولر گازی جنرال تنها طی سالیان اخیر سعی در استفاده از گاز r۴۱۰ داشته است. به همین منظور زمانی که می‌خواهید کولر گازی خریداری نمایید نسبت به نوع گاز مورد استفاده توجه ویژه‌ای داشته باشید و اگر قصد خرید کولر گازی جنرال را دارید بایستی دقت کنید که کولری را بخرید که از گاز r۲۲ استفاده نکرده است. به طور کلی گاز r۴۱۰ در مقایسه با گاز r۲۲ هم مصرف کمتری داشته و هم به لحاظ کیفی بسیار بالاتر از گاز r۲۲ می‌باشد.

مقایسه کولر گازی جنرال با اجنرال

تفاوت در قطعات همراه در کولر گازی جنرال و اجنرال جهت نصب

در نظر داشته باشید که کولر گازی اجنرال دارای قطعاتی است که در زمان نصب این اقلام مورد استفاده قرار می‌گیرد اما کولر گازی جنرال اینگونه نیست. یکی از اقلام همراه کولر گازی اجنرال ۵ متر لوله مسی می‌باشد.

با توجه به این که کولر گازی اجنرال از قابلیت نصب آسان و راحت برخوردار است و با همراه داشتن این ۵ متر لوله مسی فرایند نصب برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر و بدون ایجاد هزینه جانبی می‌باشد، اما با توجه به این که کولر گازی جنرال این اقلام را همراه ندارد و فرایند نصب به شکل دشوارتری صورت می‌گیرد بنابراین ممکن است یک‌سری هزینه‌هایی را برای مصرف‌کنندگان به دنبال داشته باشد. به همین خاطر کولر گازی اجنرال در این ویژگی نیز توانسته از جایگاه بالاتری نسبت به کولر گازی جنرال برخوردار گردد. تمام این قابلیت‌ها باعث می‌شود تا برخی از افراد به دنبال محصولی باشند که از کیفیت و عملکرد بسیار بهتری نسبت به برخی از محصولات دیگر برخوردار باشند؛ بنابراین می‌توان گفت کولر گازی اجنرال یکی از محصولات بسیار با کیفیت با طول عمر بسیار زیاد می‌باشد.

سخن پایانی

شاید با خودتان بگویید که آیا در قیمت کولر گازی اجنرال و کولر گازی جنرال هم تفاوتی وجود دارد؟ برای اطلاع بیشتر پیشنهاد می‌کنیم به سایت ونداد کولر مراجعه کنید.

باید بگوییم که قیمت کولر گازی اجنرال نسبت به کولر گازی جنرال بیشتر بوده و شما به منظور خرید آن باید هزینه بیشتری را صرف نمایید اما با توجه به این که کولر گازی اجنرال دارای میزان مصرف انرژی کمتر و همچنین استهلاک کمتر می‌باشد و سایر قابلیت‌هایی هم‌چون بی‌صدا بودن، کیفیت، عملکرد بالا و میزان پرتاب باد قدرتمند پرداخت هزینه بیشتر واقعاً ارزشمند می‌باشد. تمامی این مزایا باعث شده که کولر گازی اجنرال در مقایسه با کولر گازی جنرال محبوبیت بیشتری پیدا کند و بیشتر به فروش برسد. اگرچه خریداری این برند ممکن است در مقایسه با بسیاری از مارک‌های مشهور در بازار صرفه اقتصادی را به دنبال داشته باشد اما عده‌ای بر این باورند که قیمت کمتری را جهت خرید یک محصول پرداخت کنند به هر حال مقرون به صرفه بودن کولر گازی اجنرال باعث می‌شود تا شما در مدت زمانی که از این محصول استفاده می‌کنید هزینه‌های اضافی را جهت تعمیر، مراقبت و یا حتی مصرف برق بی‌رویه نپردازید و اگر این هزینه‌ها را در کنار هم قرار دهید ممکن است یک مبلغ گزافی شود بنابراین پیش از انجام فرآیند خرید حتماً تمامی این نکات را مدنظر قرار دهید تا در آینده از خرید خود احساس رضایت و خوشایندی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha